NK F3
Babbelbox
Vertel hier over jouw voorbereidingen, of juist jouw ervaringen na afloop van de races, oftewel, de babbelbox!

Dat contact was een beetje ongelukkig inderdaad, race-incident wat mij betreft.Niek Jacobs schreef: ↑11 okt 2020, 22:57 Ja waren leuke gevechten William! Eerst race helaas een lichte touche met Lars waar weinig aan te doen was denk ik. 2e race per ongeluk mijn damage laten repareren, daarna nog een leuk gevecht met Mark. Ook erg sportief gereden in dat laatste duel!

). race twee was het al snel voorbij toen iemand terug stuiterend van een muur bezoek mij nog net rond tikte. Met lichte schade en de nodige pijn en moeite kansloos als rode lantaarn drager uitgereden.
). race twee was het al snel voorbij toen iemand terug stuiterend van een muur bezoek mij nog net rond tikte. Met lichte schade en de nodige pijn en moeite kansloos als rode lantaarn drager uitgereden. 

Nu lijkt een theoretische 3e plaats in het kampioenschap nog mogelijk (maar praktisch zie ik het niet gebeuren). Kom nog 30 punten te kort op Mateman en dat is best veel, maar wie weet wat er gebeurd op Zandvoort. Zal de laatste race avond zijn voor een tijdje, dus challenge accepted, ga ervoor!
 Nu lijkt een theoretische 3e plaats in het kampioenschap nog mogelijk (maar praktisch zie ik het niet gebeuren). Kom nog 30 punten te kort op Mateman en dat is best veel, maar wie weet wat er gebeurd op Zandvoort. Zal de laatste race avond zijn voor een tijdje, dus challenge accepted, ga ervoor!