Veel treintjes op Monaco.
Eerste race weinig kunnen doen. Wist relatief snel weg te rijden van De Vries maar kon slecht aansluiting bij Hamming vinden en druk proberen te zetten. Dat laatste lukte wel want de foutjes gingen hem uiteindelijk veel kosten.
Race 2 was de start wat rommelig en moest ik echt remmen om een aanrijding te voorkomen waardoor Koldeweij heel mooi kon profiteren.
Kwam in een trein achter Heijnen en daar wilde ik weg. Ik was in de veronderstelling dat ik sneller kon en op een gegeven moment zag ik dat ik vanaf P6 een stop kon maken en maar terugvallen tot P8! Gelijk toen ik er achter kwam in die ronde meteen naar binnen en knallen!
Volgende ronde komen De Vries en Koldeweij weer
precies voor mijn neus terecht, de ronde daarna komt Heijnen weer
precies voor ons groepje de baan op
Goede reacties van de boys natuurlijk, alleen als je voor jezelf denkt risico te nemen met een goed plan kijk je wel even op de neus als iedereen in je groepje dat meteen door heeft en je voordeel dus weer teniet doet
Met denk ik nog wel letterlijk 20 minuten te rijden wisten we de finish uitslag al zo'n beetje
Vanwege de komst van mijn zoontje aan het einde van dit jaar niet heel veel oefen meters gemaakt dit seizoen omdat ik niet verwacht had de laatste 2 races te kunnen rijden. Het is de eerste dus had me mis gerekend, de eerste 4 weken krijg je gratis

Nu lijkt een theoretische 3e plaats in het kampioenschap nog mogelijk (maar praktisch zie ik het
niet gebeuren). Kom nog 30 punten te kort op Mateman en dat is best veel, maar wie weet wat er gebeurd op Zandvoort. Zal de laatste race avond zijn voor een tijdje, dus challenge accepted, ga ervoor!