Ik ben nog niet zo lang bezig met rFactor en ik heb een vraag.
Aangezien binnenkort binnen de vereniging de Indy gereden gaat worden, dacht ik laat ik eens kijken hoe dat gaat op een oval.
Maar ik heb een probleem, ik ben echt veel te langzaam, een deel ligt gewoon bij mezelf, maar ook zeker een deel in de setup van de auto. Ik heb al behoorlijk wat gelezen en gezien (Youtube) over de setup van de auto. Heb met de Indycar al diversen zaken geprobeerd, maar ik kom gewoon topsnelheid te kort.
Heb de vleugels al naar minimum gezet en de gearing aangepast. Ook heb ik de rijhoogte iets aangepast. Maar ik kom gewoon nog veel snelheid te kort.
Kan iemand een basis setup voor de Indycar delen, begrijp best dat jullie willen winnen en zodanig niet alle geheimen willen prijs geven. Maar ik zou het op prijs stellen als jullie en tipje van de sluier voor mij willen oplichten.
Zou dit soort vragen eigenlijk willen kunnen stellen op TS, maar daar is het erg rustig. Dus vandaar even hier op het forum.
Alvast bedankt, Groeten Rob
P.S. Maak je geen zorgen, ik verwacht zelf met een perfecte setup van de auto nog een heel stuk aan ervaring te kort te komen om jullie het echt lastig te maken op de baan