hoi jongens
ik heb in rfactor 2 al diverse dingen geporbeerd, maar mijn frames blijven hangen tussen de 25-30
of ik alles nu op low of high zet, maakt niet zo heel veel uit
heb in de player.ini auto Detail Framerate op 210 staan
Max Framerate op 179.00000
Render Once Per VSync op 3
heb momenteel een Medion akoya
intel core i7-3770 3,4ghz
8gb ddr3-sdram
64bits besturingssysteem
nvidia geforce gt620
spulletje draaid op windows 8
heb het hele forum al een beetje rondgezocht, maar zie door de bomen het bos niet meer, door al die verschillende topics
[rF2] FPS blijft laag
Heb totaal geen verstand van rF2 tot nu toe, maar had je rF2 al toen je windows 7 nog had?
Zo ja, had je toen ook 25 fps?
Joun pc moet het makkelijk aankunnen namelijk.
Zo ja, had je toen ook 25 fps?
Joun pc moet het makkelijk aankunnen namelijk.
-
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Zet Vsync op None en test even.
in config heb ik Sync al op none staan
en de rest ook
had eerst een andere pc met windows 7 met een veel mindere videokaart gt340 oid
en toen draaide ik ongeveer 35 tot 40 fps
en de rest ook
- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Ik zou persoonlijk nooit voor Windows 8 kiezen. Misschien dat het gewoon puur door het Windows komt?
Probeer anders eens al je drivers van je moederbord en videokaart te updaten. Kan soms een groot verschil brengen!
Probeer anders eens al je drivers van je moederbord en videokaart te updaten. Kan soms een groot verschil brengen!
Dit zou het best eens kunnen verklaren, waarschijnlijk ff wachten totdat W8 geupdated wordt of teruggaan naar W7:)jannes van Dijk schreef:in config heb ik Sync al op none staan
en de rest ook
- Giel de Haan
- Racestuur: bv Logitech G25
Zet je AA eens lager bij configure sim. Deze vind je in je launcher.
maakt allemaal niets uit
alles in de launcher heb ik al laag of uit staan, heb alle instellingen wel geprobeerd
maar fps blijft laag
krijg idd het gevoel dat het aan windows 8 ligt
maarja, heb al geprobeerd windows 7 erop te krijgen, maar dat krijg ik ook al niet voor elkaar
alles in de launcher heb ik al laag of uit staan, heb alle instellingen wel geprobeerd
maar fps blijft laag
maarja, heb al geprobeerd windows 7 erop te krijgen, maar dat krijg ik ook al niet voor elkaar
- Giel de Haan
Waar gaat het mis met je poging tot win 7 install? Legaal of *&#@%€*%#!
Anders kan je beter gewoon ff wachten totdat er updates komen voor W8, het is niet fijn, maar het kan niet anders denk ik:Pjannes van Dijk schreef:maakt allemaal niets uit
maar fps blijft laag
Giel de Haan schreef:Waar gaat het mis met je poging tot win 7 install? Legaal of *&#@%€*%#!
is een orginele windows cd
als ik de pc opstart met de cd, pakt hij hem niet automatisch op
en als ik via windows zelf de setup opstart geeft hij aan: kan de installatiebestanden niet bijwerken. foutcode 0x0
-
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Het lijkt me toch stug dat Windows 8 je zoveel kost qua FPS. Kijk anders een op het ISI-forum. Daar zouden ze je zeker moeten kunnen helpen en volgens mij staan daar ook topics m.b.t. Windows 8.
- Bram Kuipers
Wat je moet doen is in de BIOS ervoor zorgen dat je bij BOOT de CD/DVD-rom speler als 1e hebt staan. Dat houdt in dat de pc als hij aan t opstarten is meteen naar de cd/dvd gaat zoeken en als je dan die Windows cd/dvd erin hebt zitten dan geeft hij aan van "druk op een toets als je vanuit de cd/dvd wilt starten".jannes van Dijk schreef:Giel de Haan schreef:Waar gaat het mis met je poging tot win 7 install? Legaal of *&#@%€*%#!
en als ik via windows zelf de setup opstart geeft hij aan: kan de installatiebestanden niet bijwerken. foutcode 0x0
- Giel de Haan
En soms duurt het erg enorm lang. Ik moest zo eens bijna 10 minuten wachten voordat er beweging in zat!Bram Kuipers schreef:Wat je moet doen is in de BIOS ervoor zorgen dat je bij BOOT de CD/DVD-rom speler als 1e hebt staan. Dat houdt in dat de pc als hij aan t opstarten is meteen naar de cd/dvd gaat zoeken en als je dan die Windows cd/dvd erin hebt zitten dan geeft hij aan van "druk op een toets als je vanuit de cd/dvd wilt starten".jannes van Dijk schreef:Giel de Haan schreef:Waar gaat het mis met je poging tot win 7 install? Legaal of *&#@%€*%#!
heb ondertussen de resolutie iets aangepast van 1920*1080 naar 1680*1050
dat scheelde al 10 fps
en ik ben er achter gekomen na wat zoekwerk op internet dat de nvidia geforce gt620 niet zo'n erg krachtige kaart is
dat scheelde al 10 fps
en ik ben er achter gekomen na wat zoekwerk op internet dat de nvidia geforce gt620 niet zo'n erg krachtige kaart is
- Robin de Jong
Misschien, maar rFactor 2 is ook niet zo'n krachtig spel visueel gezien en het draait soepeler op mindere PC's dan die van jou.
- Bram Kuipers
Misschien gewoon alles op high zetten inplaats van alles op full. Ik speel op high/full en heb altijd fps van boven de 70. Vaak zelfs rond de 100/120