http://imagespaceinc.com/technology/car-models-physics/
Vsn ISI zelf , volgens mij per ongeluk vrijgezet en nadat iedereen hem begon te downloaden hebben ze hem weer geblokkeerd.Ger Heuts schreef:Is het een mod of is het een raceklasse die ISI zelf aan het spel heeft toegevoegd? Mij lijkt het in een betafase uitbrengen van mods niets echt zinvol.
Je moet het eens anders gaan bekijken Ger, jij ziet dit puur als een beta/demo. Dat is het al niet meer, het is zo dicht bij de release dat het een kwestie van updates is en niet meer dan dat. Je kunt namelijk heel makkelijk updaten met rFactor 2, kwestie van bestand in de map slepen en op update klikken.Ger Heuts schreef:Is het een mod of is het een raceklasse die ISI zelf aan het spel heeft toegevoegd? Mij lijkt het in een betafase uitbrengen van mods niets echt zinvol.
Misschien ben ik niet duidelijk geweest. Ik heb nog totaal geen oordeel over rF2, maar ga het zeker aanschaffen. Wat ik bedoelde te zeggen (of beter: te vragen) is dat de Clio of een van de eerste mods is of dat dit een klasse is die door ISI aan het spel is toegevoegd. Een mod is in mijn ogen een raceklasse gemaakt door andere mensen dan ISI zelf. Is die Clio van ISI zelf afkomstig of van een of andere moddinggroep? Als dat laatste het geval is, dan heb je kans dat de aanpassingen (updates) die ISI in rF2 nog gaat verwerken, niet of niet volledig in de Clio tot uiting komt. Maar ik ben technisch niet zo begaafd, dus misschien staat dat helemaal los van elkaar.Robin de Jong schreef:Je moet het eens anders gaan bekijken Ger, jij ziet dit puur als een beta/demo. Dat is het al niet meer, het is zo dicht bij de release dat het een kwestie van updates is en niet meer dan dat. Je kunt namelijk heel makkelijk updaten met rFactor 2, kwestie van bestand in de map slepen en op update klikken.Ger Heuts schreef:Is het een mod of is het een raceklasse die ISI zelf aan het spel heeft toegevoegd? Mij lijkt het in een betafase uitbrengen van mods niets echt zinvol.