rFactor 2

Jan Wim Ensing
Racestuur: Fanatec CSR Wheel

Build 85 is uit! Voorlopig alleen te krijgen via Torrents. De update in de installer zal vanaf morgen werken.
Robin de Jong

Toch wel een hoop positieve geluiden na deze update. Heb zelf nog niet gekeken maar de graphics zijn een stuk beter en physics van de Renault 3.5 zijn ook mega verbeterd heb ik gelezen. Het begint langzamerhand toch wat te worden, mag ook wel na 5 maanden ;)
Yoeri Gijsen
Racestuur: Logitech G29

Robin de Jong schreef:Toch wel een hoop positieve geluiden na deze update. Heb zelf nog niet gekeken maar de graphics zijn een stuk beter en physics van de Renault 3.5 zijn ook mega verbeterd heb ik gelezen. Het begint langzamerhand toch wat te worden, mag ook wel na 5 maanden ;)
Euh, beta?
Jan Wim Ensing

Robin de Jong

Yoeri Gijsen schreef:
Robin de Jong schreef:Toch wel een hoop positieve geluiden na deze update. Heb zelf nog niet gekeken maar de graphics zijn een stuk beter en physics van de Renault 3.5 zijn ook mega verbeterd heb ik gelezen. Het begint langzamerhand toch wat te worden, mag ook wel na 5 maanden ;)
Euh, beta?
Ik weet dat het een beta is, maar na 5 maanden mag je wel wat progressie verwachten. En die is er nu.

Edit: En een filmpje met de Formula Master mod, ziet er erg goed uit!

Bram Kuipers
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310

Dat ziet er inderdaad zeer gaaf uit, ook een uitdagend wagentje om te rijden als ik het zo zie!
Jan Wim Ensing

F1 he, met DRS :D
Yoeri Gijsen
Racestuur: Logitech G29

Hebben ze F1 de Formula Master genoemd? Verwarrend...
Robin de Jong

Ik weet niet of het een F1 mod is, het is iig van CDTP en die noemen het de Formula International Master 2009.
Ger Heuts
Racestuur: Thrustmaster T300rs

Ze zullen waarschijnlijk nulkommanul licenties hebben op F1-gebied. Maar het ziet er inderdaad wel veelbelovend uit. Toch wacht ik gewoon tot het spel officieel wordt uitgebracht.
Jan Wim Ensing

Robin de Jong schreef:Ik weet niet of het een F1 mod is, het is iig van CDTP en die noemen het de Formula International Master 2009.
Nee, dit is wat anders. Het heet officiël ook de ISI Formula Masters en daar zitten dus F1-auto's in. Volgens mij heette die klasse in rFactor ook zo. Maar het rijdt super, lijkt erg op FSONE09. Meer mensen die naar de werking van DRS kijken alsof het het achtste wereldwonder is? :lol:
Rutger Mahu
Racestuur: bv Logitech G25

Ger Heuts schreef: Toch wacht ik gewoon tot het spel officieel wordt uitgebracht.

Misschien gebeurt dat nog wel voordat rF3 uitkomt !
René van Noort

Ziet er inderdaad heel goed uit. Niet belangrijk voor het rijden maar ik vind de lichtval wel heel realistisch. Nou heb ik Rf2 nog steeds niet aan de praat maar daar ga ik nu maar eens werk van maken.
Ger Peeters
Racestuur: Fanatec CSL Elite

René van Noort schreef:Ziet er inderdaad heel goed uit. Niet belangrijk voor het rijden maar ik vind de lichtval wel heel realistisch. Nou heb ik Rf2 nog steeds niet aan de praat maar daar ga ik nu maar eens werk van maken.
ben eens benieuwd of de build ook verbetering brengt in mijn slechte FPS in rf2. Draai in PCars 1920 1080 dx11 met alles op utltra bling vloeiend en rf2 is af en toe niet te doen, zelfs met minder aggresieve graph settings.....
René van Noort

Nou ken ik de specs van jouw systeem niet. Ik heb een 3,6 Ghz quadcore processor, 8 GB ram en 2x 1GB xfire videokaart.
Volgens mij zou ik dan een end moeten kunnen komen. Hoop ik :P
Jan Wim Ensing

Voor de liefhebbers:

http://youtu.be/eC4QxXdDvbk

DRS open zorgt voor zo'n 20 km/h extra. Maar is ook levensgevaarlijk als er een bocht in de weg zit :D
Maurice Zondag

Als het rijdt zoals het er uitziet, gaat je simracehart daar wel sneller van kloppen :)
Marc Vermeer
Racestuur: Fanatec CSL DD

BTW er zit een fout in de download link van de GT Endurance. Deze verwijst naar de 1.0 versie.

http://www.srvn.nl/forum/data/rf2/ISI10 ... ance.rfmod

Moet zijn:
http://www.srvn.nl/forum/data/rf2/ISI10 ... ance.rfmod
Nico Kuitems
Racestuur: bv Logitech G25

Die handschoentjes van Barry van Storage Wars , rofl....
Ger Peeters
Racestuur: Fanatec CSL Elite

René van Noort schreef:Nou ken ik de specs van jouw systeem niet. Ik heb een 3,6 Ghz quadcore processor, 8 GB ram en 2x 1GB xfire videokaart.
Volgens mij zou ik dan een end moeten kunnen komen. Hoop ik :P
zit je stukkie verder dan mij :)
hier duo core 3Ghz 8Gb maar 32 bit vista dus 4Gb extra alleen via ramdisk in gebruik voor temp zaken. 1 x video ati 57xx serie 2Gb zonder kruisboogvuur. heb zo nu en dan last van drops onder de 30-40 fps voornamelijk met meer autos op de baan.....
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”