rFactor 2
-
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Build 85 is uit! Voorlopig alleen te krijgen via Torrents. De update in de installer zal vanaf morgen werken.
- Robin de Jong
Toch wel een hoop positieve geluiden na deze update. Heb zelf nog niet gekeken maar de graphics zijn een stuk beter en physics van de Renault 3.5 zijn ook mega verbeterd heb ik gelezen. Het begint langzamerhand toch wat te worden, mag ook wel na 5 maanden 

- Yoeri Gijsen
- Racestuur: Logitech G29
Euh, beta?Robin de Jong schreef:Toch wel een hoop positieve geluiden na deze update. Heb zelf nog niet gekeken maar de graphics zijn een stuk beter en physics van de Renault 3.5 zijn ook mega verbeterd heb ik gelezen. Het begint langzamerhand toch wat te worden, mag ook wel na 5 maanden
-
Alle bestanden staat op onze server:
De update zelf
Renault Mégane V1.1 Update
Formule Renault 3.5 V1.2 Update
Formula Master
GT Endurance V1.1 Update
De update zelf
Renault Mégane V1.1 Update
Formule Renault 3.5 V1.2 Update
Formula Master
GT Endurance V1.1 Update
- Robin de Jong
Ik weet dat het een beta is, maar na 5 maanden mag je wel wat progressie verwachten. En die is er nu.Yoeri Gijsen schreef:Euh, beta?Robin de Jong schreef:Toch wel een hoop positieve geluiden na deze update. Heb zelf nog niet gekeken maar de graphics zijn een stuk beter en physics van de Renault 3.5 zijn ook mega verbeterd heb ik gelezen. Het begint langzamerhand toch wat te worden, mag ook wel na 5 maanden
Edit: En een filmpje met de Formula Master mod, ziet er erg goed uit!
- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Dat ziet er inderdaad zeer gaaf uit, ook een uitdagend wagentje om te rijden als ik het zo zie!
-
F1 he, met DRS 

- Yoeri Gijsen
- Racestuur: Logitech G29
Hebben ze F1 de Formula Master genoemd? Verwarrend...
- Robin de Jong
Ik weet niet of het een F1 mod is, het is iig van CDTP en die noemen het de Formula International Master 2009.
- Ger Heuts
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
Ze zullen waarschijnlijk nulkommanul licenties hebben op F1-gebied. Maar het ziet er inderdaad wel veelbelovend uit. Toch wacht ik gewoon tot het spel officieel wordt uitgebracht.
-
Nee, dit is wat anders. Het heet officiël ook de ISI Formula Masters en daar zitten dus F1-auto's in. Volgens mij heette die klasse in rFactor ook zo. Maar het rijdt super, lijkt erg op FSONE09. Meer mensen die naar de werking van DRS kijken alsof het het achtste wereldwonder is?Robin de Jong schreef:Ik weet niet of het een F1 mod is, het is iig van CDTP en die noemen het de Formula International Master 2009.

-
- Racestuur: bv Logitech G25
Ger Heuts schreef: Toch wacht ik gewoon tot het spel officieel wordt uitgebracht.
Misschien gebeurt dat nog wel voordat rF3 uitkomt !
Ziet er inderdaad heel goed uit. Niet belangrijk voor het rijden maar ik vind de lichtval wel heel realistisch. Nou heb ik Rf2 nog steeds niet aan de praat maar daar ga ik nu maar eens werk van maken.
-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
ben eens benieuwd of de build ook verbetering brengt in mijn slechte FPS in rf2. Draai in PCars 1920 1080 dx11 met alles op utltra bling vloeiend en rf2 is af en toe niet te doen, zelfs met minder aggresieve graph settings.....René van Noort schreef:Ziet er inderdaad heel goed uit. Niet belangrijk voor het rijden maar ik vind de lichtval wel heel realistisch. Nou heb ik Rf2 nog steeds niet aan de praat maar daar ga ik nu maar eens werk van maken.
Nou ken ik de specs van jouw systeem niet. Ik heb een 3,6 Ghz quadcore processor, 8 GB ram en 2x 1GB xfire videokaart.
Volgens mij zou ik dan een end moeten kunnen komen. Hoop ik

-
Voor de liefhebbers:
http://youtu.be/eC4QxXdDvbk
DRS open zorgt voor zo'n 20 km/h extra. Maar is ook levensgevaarlijk als er een bocht in de weg zit
http://youtu.be/eC4QxXdDvbk
DRS open zorgt voor zo'n 20 km/h extra. Maar is ook levensgevaarlijk als er een bocht in de weg zit

Als het rijdt zoals het er uitziet, gaat je simracehart daar wel sneller van kloppen 

- Marc Vermeer
- Racestuur: Fanatec CSL DD
BTW er zit een fout in de download link van de GT Endurance. Deze verwijst naar de 1.0 versie.
http://www.srvn.nl/forum/data/rf2/ISI10 ... ance.rfmod
Moet zijn:
Moet zijn:
- Nico Kuitems
- Racestuur: bv Logitech G25
Die handschoentjes van Barry van Storage Wars , rofl....
-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
zit je stukkie verder dan mijRené van Noort schreef:Nou ken ik de specs van jouw systeem niet. Ik heb een 3,6 Ghz quadcore processor, 8 GB ram en 2x 1GB xfire videokaart.

hier duo core 3Ghz 8Gb maar 32 bit vista dus 4Gb extra alleen via ramdisk in gebruik voor temp zaken. 1 x video ati 57xx serie 2Gb zonder kruisboogvuur. heb zo nu en dan last van drops onder de 30-40 fps voornamelijk met meer autos op de baan.....