Ik heb de oude Clio mod weg gehaald, de nieuwe ISI Clio geïnstalleerd maar als ik de mod van SRVN in de map neerzet, zegt de mod configuratie dat ie deze mod niet kan installeren. Ik kan ook geen install kiezen als ik er met de rechtermuisknop op klik. Hij staat helemaal onderin het lijstje met de mods.
Ik heb zelfs rf2 gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd met de laatste build 101.
Iemand een idee?
[rF2] SRVN Clio cup kan niet geïnstalleerd worden.
-
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Jan Wim Ensing schreef:Kijk even wat je mist. Dat doe je door de Mod Manager te openen, rechtermuisknop op de SRVN mod. Dan op 'properties' en dan 'advanced info'. Vervolgens komt er een lijst met wat er mist. Croft, HPTopeka, MidOhio_Virtua_LM & Sebring_Virtua_LM zitten in de mod, en die staan dus op Uninstalled.Mark de Vries schreef:---- Grrr rF2 weigert toe te geven dat ik de Clio mod kan installeren...
- Mark de Vries
- Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
En dat werkt!
- Ger Heuts
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
Misschien nog een aanvulling: Je moet ALLES wat hier aangeboden wordt aan cars en tracks ook daadwerkelijk downloaden: http://isiforums.net/f/showthread.php/1396-Downloads. Ook als je niet van plan bent daar aangeboden mods of banen ooit te rijden; tóch downloaden. Daar zijn ze bij het maken van de SRVN-mods tenminste wel vanuit gegaan. Zo heb ik het in ieder geval van Jan Wim begrepen. (Correct me if I'm wrong....)
- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Ik heb net alles geïnstalleerd, alleen ik krijg de SRVN Clio maar steeds niet in de Manage Mods te zien, ik weet niet hoe ik het er wel in krijg. Vorige keer ging het wel allemaal goed maar nu ineens niet meer..
-
Je hebt wel de goede map aangewezen? Ik ken het probleem wel van de server, toen heb ik rF2 er opnieuw opgezet en was het probleem verdwenen.
- Bram Kuipers
Ja ik heb meerdere mappen aan laten wijzen en daar steeds de mod in gezet maar steeds ziet hij de mod niet.Jan Wim Ensing schreef:Je hebt wel de goede map aangewezen? Ik ken het probleem wel van de server, toen heb ik rF2 er opnieuw opgezet en was het probleem verdwenen.
- Robin de Jong
Meerdere mappen? Je hoeft hem toch alleen in de map packages te gooien?
-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
ik heb nog nooit iets ergens anders in geplaatst en werkt "gewoon". heb je soms niet toch een van de prereq tracks niet installed staan?Robin de Jong schreef:Meerdere mappen? Je hoeft hem toch alleen in de map packages te gooien?
kun je na mod install overigens de map met packages weer leegmaken? iemand toevallig al eens geprobeerd?
valt nu nog mee qua grootte maar zal wel een "groei" folder worden
Na de installatie van alle mods, 1.0's en evt 1.1's is het opgelost bij mij inderdaad. Thanks.
- Bram Kuipers
Ja eerst kwamen al mijn mods in de map downloads te staan alleen zag hij er maar 6 van de 8. Zette ik die overige 2 in een andere map dan zag hij ze wel, dus had dat geprobeerd maar werkt niet dus.Robin de Jong schreef:Meerdere mappen? Je hoeft hem toch alleen in de map packages te gooien?
- Bram Kuipers
Ik snap er de ballen niet meer van, ik heb 3 mappen geselecteerd waar de mods kunnen staan en in alle 3 heb ik de SRVN mod in gezet, en overal ziet hij ze niet..
- Robin de Jong
Ik zou zeggen haal alles eens weg en probeer het opnieuw. Ik heb echt letterlijk alleen het gedownloade bestand in de map Packages gezet en dan via de modmanager geinstalleerd.
- Bram Kuipers
Ik dacht dat alles weer werkte maar hij ziet bij mij de CLIO mod niet.
Hierdoor kan ik uiteraard niet de SRVN mod installeren.
Heb de mod al voor een 2e keer gedownload maar rfactor ziet hem gewoon niet. Iemand ideeën?
Hierdoor kan ik uiteraard niet de SRVN mod installeren.
Heb de mod al voor een 2e keer gedownload maar rfactor ziet hem gewoon niet. Iemand ideeën?
-
Heb je wel de 1.0 Clio? Verder is het misschien niet gek om even opnieuw te beginnen, met de full installer van Build 107.
- Bram Kuipers
Ja de 1.0. Nou ik heb de pc opnieuw geïnstalleerd en ben met een full installer van build 107 begonnen.Jan Wim Ensing schreef:Heb je wel de 1.0 Clio? Verder is het misschien niet gek om even opnieuw te beginnen, met de full installer van Build 107.
Alles werkt, behalve die Clio. Heb em 2 keer gedownload en 2 keer pakt hij hem niet.
- Bram Kuipers
Wat bedoel je met alles geïnstalleerd?
Alle onderdelen in de trant van de mods? Dat wel, alles behalve de clio en de srvn clio.
Hij ziet gewoon de mod niet in manage mods.. erg vreemd.
Alle onderdelen in de trant van de mods? Dat wel, alles behalve de clio en de srvn clio.
Hij ziet gewoon de mod niet in manage mods.. erg vreemd.
-
Je weet zeker dat de Clio niet per ongeluk in een submap staat? En je moet alle mods hebben die er op dit moment voor rF2 zijn. Dus:
- F1/F2/F3 1960
- Formule Renault 3.5
- Renault Mégane
- GT Endurance (370Z-GT-R)
- Formula Masters/ISI
- Brianza
Edit: Bram zit in de server, dus het zal gelukt zijn.
- F1/F2/F3 1960
- Formule Renault 3.5
- Renault Mégane
- GT Endurance (370Z-GT-R)
- Formula Masters/ISI
- Brianza
Edit: Bram zit in de server, dus het zal gelukt zijn.