Bram Kuipers schreef: ↑25 mar 2021, 22:48
Het is best knap hoe sommige coureurs, als achterblijver op de meeste random en slechtste momenten aan de kant kunnen gaan.
Al helemaal als je net op een recht stuk zit en degene achter je gewoon voorbij kan laten.
Race 1 hierdoor P2 verloren en race 2 gewoonweg 2 posities.
Degene die dit waren kunnen in ieder geval een protest verwachten. Ondanks dat ik er waarschijnlijk geen fuck mee op schiet moeten mensen dit toch echt eens leren. Zo moeilijk kan dit niet zijn.
Voorbeeld:
https://clips.twitch.tv/AggressiveRamsh ... vfXCN-0qIq
Beste Bram, ik ben de achterblijver in het fimpje waar in je stream helemaal over uit je dak gaat.
Het is niet mijn bedoeling om mensen te hinderen en ik probeer zo goed als mogelijk uit de weg te gaan. Meestal lukt dat prima, maar deze actie was niet optimaal.
Ik zag een aantal auto's achter mij, waarvan ik er met een aantal in gevecht was. Ik heb hulpmiddelen aanstaan, zoals relative time's en een plattegrond van het circuit, zodat ik in de gaten kan houden wat er gebeurt, maar ik heb mijn aandacht ook nodig voor de baan.
Zoals Sven ook zegt is het systeem met blauwe vlaggen niet zo dat deze ruim van te voren worden aangeven, en vandaar soms een split second reactie op het moment dat ik uiteindelijk die blauwe vlag krijg. Deze actie was wellicht niet de handigste, sorry daarvoor.
Wat ik jammer vind is hoe jij altijd ontzetten gefrustreerd in je stream loopt te voeteren op alles en iedereen, ik zou zeggen denk om je hart en relaxt eens een beetje.
Ook zo een opmerking in je post van "zo moeilijk kan dit niet zijn", jammer, dat getuigd niet van begrip. Als niet zo snelle coureur kan je niet oplossen in lucht, naast zelf in gevecht te zijn, goede ronden tijden neerzetten, moet je ook nog rekening houden met de snelle mannen die je inhalen.
Zou ook tegen jou kunnen zeggen, inhalen van achterblijvers, zo moeilijk kan het toch niet zijn als je zoveel sneller bent
Als coureur verdien je respect, maar als ik je stream kijk, laat ik maar zeggen, krijg je dat daarvoor niet van mij.
Ik hoop dat je het eens van een andere kant wil bekijken en een beetje respect kan gaan opbrengen voor je mede-coureurs op de baan.
Racen is iets wat we samen doen...