GT
Babbelbox
Vertel hier over jouw voorbereidingen, of juist jouw ervaringen na afloop van de races, oftewel, de babbelbox!
Er is een klein probleempje denk ikRoel Palmers schreef: ↑10 aug 2020, 23:16 Verrassend dat de inschrijving voor de GT3 zo snel vol zat. Dat is nog niet eerder voorgekomen. Gaat er nog iets gedaan worden met de grote hoeveelheid inschrijvingen? Anders kan ik beter ergens anders inschrijven, want ik wil maar aan een kampioenschap meedoen (het liefst GT3 en daarom deze vraag).
Nanno van der Poel schreef: ↑11 aug 2020, 00:18 Ik hoop toch echt dat er een oplossing komt voor wat er nu gebeurd. Een kampioenschap waarbij de regerend kampioen zijn titel niet kan verdedigen zou wat mij betreft onbegrijpelijk zijn.
Ook zie ik dat Roy op de reservelijst staat. De twee smaakmakers van het vorig seizoen zijn er dus nu niet bij.
Zeer benieuwd hoe dit wordt opgelost.
Rob, je maakt (nog steeds) de denkfout dat Rookies per definitie langzaam/onervaren zijn. Je bent bij SRVN Rookie omdat je nieuw lid bent, niet omdat je langzaam of onervaren bent. Er zijn immers Rookies die meteen voor het kampioenschap meedoen, en er zijn niet-Rookies (die jij 'gevorderden' noemt) die al jaren achteraan rijden.Rob van de Brink schreef: ↑11 aug 2020, 07:00 ...En dan maakt er een rookie ook eens kans om zich leuk te plaatsen in de race, dit zou ook voor ons rookies leuker zijn in de F4 klasse, nu rijden we een beetje mee als baanvullingvoor de gevorderden en maken nooit (of heel erg weinig) kans op een mooie plaats of om punten te verdienen.
![]()
Blijf het ook nog steeds een beetje vreemd vinden dat rookies niet in de F3 mee mogen doen maar de gevorderden wel in de F4 wat eigenlijk toch wel beetje een rookie klasse is. Komt er op neer dat SRVN niet een mooie race (seizoen) specifiek voor rookies organiseert, terwijl wij rookies toch echt bestaan, binnen SRVN.
Zou SRVN dit wel doen, dan kunnen erg goede rookies er door jullie uitgefilterd worden naar hun prestaties om ze te promoten naar de gevorderden klasse, ook goed voor de motivatie van nieuwe (rookie) leden.
...
Het probleem hiermee is dat veel circuits waar we op willen gaan rijden maar net genoeg pitboxen heeft en soms de helft van het aantal pitstop plekken. En gezien het format een verplichte pitstop heeft riskeer je het dat als jij je stop wilt maken de plek reeds bezet is.Roel Palmers schreef: ↑11 aug 2020, 12:51 Een optie zou kunnen zijn om het aantal deelnemers per race te verhogen. Zie dat er bij een endurance 50 rijders kunnen rijden.
Bij VSRA is voor de 24 uur van Spa de pitlane, double file gemaakt met links en rechts pitboxen. Dat zou dan een optie kunnen zijn.Jeroen Huisers schreef: ↑11 aug 2020, 13:13Het probleem hiermee is dat veel circuits waar we op willen gaan rijden maar net genoeg pitboxen heeft en soms de helft van het aantal pitstop plekken. En gezien het format een verplichte pitstop heeft riskeer je het dat als jij je stop wilt maken de plek reeds bezet is.Roel Palmers schreef: ↑11 aug 2020, 12:51 Een optie zou kunnen zijn om het aantal deelnemers per race te verhogen. Zie dat er bij een endurance 50 rijders kunnen rijden.
Precies. Iedereen kan racen toch...René Hoogterp schreef:Kleine nuance: elk seizoen hebben we een flinke reservelijst bij de GT’s. Het is nu alleen zo snel zichtbaar, ook omdat het nu geautomatiseerd is. Maar gewoon lekker aanmelden iedereen, dan weten we hoeveel interesse er is en kan er zeker gekeken worden naar mogelijkheden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beste Rob,Rob van de Brink schreef: ↑11 aug 2020, 15:37 Nu zie ik inderdaad het nut niet in dat ROOKIES NIET met de F3 MEE KUNNEN DOEN, Laat maar weten hoe laat wij onszelf kunnen inschrijven, daar het dan absoluut 0.0% anders zou zijn als jij uitlegt over de F4 klasse, zeg nu zelf het is toch heel RAAR dat wij niet met de F3 Klasse mee kunnen doen.