Ger Peeters schreef: ↑22 feb 2018, 23:08
Ik zal aftrappen en hou het kort, heb me twee races prima vermaakt!!!!
lekker gevecht nog helemaal aan het eind van race twee Patrick

!!
Was inderdaad een mooi gevecht Ger, heb me er ook zeer zeker mee vermaakt
Kwalificatie ging niet helemaal naar wens en zat redelijk boven mn PB. P12 geloof ik
Race 1 zat ik in het begin totaal niet lekker in de wedstrijd, was wel ietsje sneller als wat mannen direct voor me maar teveel fouten, wat nog bijna resulteerde in een spin uitkomen laatste bocht. Wel leuk gestoeid nog met Wilco, was vermakelijk. Daarna in een ander gevecht helaas in de muur geëindigd (niet geheel eigen schuld volgens mij) maar daar laat ik me verder niet over uit. Wiel eraf, nog geprobeerd naar de pits te komen om de race toch maar uit te rijden maar was te gevaarlijk, einde.
Zo slecht als ik in race 1 zat, zo lekker ging race 2 na ook nog wat setup wijzigingen te hebben gedaan. Maar moest nu vanaf P19 komen.
Om de chaos heen gereden en op eigen kracht nog een aantal man gepasseerd, kwam ik op den duur op P9 uit in niemandsland.
De top 8 was al wat weg gereden nadat ik daar was aangekomen. Ik dacht dat het een saai einde van de race ging worden op de 9e plek,
Gelukkig dacht Ger P. met nog iemand, laten we samen door het gras gaan en Patrick nog een leuker einde van de race bezorgen, en zo geschiedde. De banden waren niet showroom fris meer door mijn inhaalrace maar het was nog wel te doen, nog een mooi einde vd race gehad en 7e gefinishd.