Alweer een verslagje van race nr 3 in dit geval.
De quali ging redelijk, maar waar ik in de week ervoor nog een 2.17.9 eruit kon personen kwam ik net 2 tiende te kort voor server 1, kak!
Maar er zit progressie in dus wat dat betreft ben ik zeer tevreden.
Uiteindelijk dus p2 in server in, niet slecht vond ik zelf.... dus ik verheugde me op de strijd om p1 met Johan van Dooren.
Maar dat was teveel gevraagd: met de start rolde de auto naar voren waardoor ik rem en gas tegelijk met koppeling wilde bedienen.....helaas, dat ging dus behoorlijk mis.
Als 5e of 6e door de eerste bocht heen, en toen proberen naar voren te rijden. (In race trim liep het trouwens best lekker, met in dit geval de medium banden op 1 set goed kunnen doorrijden en toch nog genoeg leven erin aan het eind

)
Het ging dus redelijk tot ik in de snelle dubbel een voorganger wilde inhalen, alleen was dat te optimistisch gedacht....... met een spin tot gevolg en toen kon ik bijna van achteraan opnieuw beginnen.
Excuses aan mijn voorganger voor deze aanrijding, iets meer geduld was beter geweest.
Uiteindelijk toch nog 3e geworden, dus al met al viel deze race me nog mee...... nu weer op naar de volgende!!
@Yoeri: geen probleem, ik had het ook geprobeerd. Wilde je eerst nog een zetje geven om te kijken of je dan los kwam maar dat was niet echt een s6 geweest denk ik........