Starten met de Callaway is niet heel fijn, dus hield al rekening met paar plekken verlies van de mooie P7 uit de quali. Maar als je het dan ook zelf nog eens verprutst is van P7 naar p17 voor bocht 1 toch wel bijzonder matig te noemen
maar goed lange race en wist dat pace best aardig was dus uithuilen en vastbijten maar. Meteen wat geluk dat ik later bocht een indook en de malaise rechts kon ontwijken, lag een bocht verder geloof al weer p12. Hier en daar wat plekjes goedgemaakt en teruggeklommen naar P10 toen ik even later de snellere Dennis moest laten gaan.
Vervolgens lang in een lekker gevecht met Walter voor P10 verwikkeld geweest. Ging een beetje heen en weer soms Walter klein foutje kon ik profiteren en even later ik een foutje en Walter weer voorbij. Weet niet eens precies wat er gebeurd is maar Walter zat nog steeds heel dicht achter me toen ik hem opeens kwijt was en ruimte had op p10.
Voor me waren een aantal man vol in gevecht en ik kon er heel langzaam naar toe kruipen. Ik had geen idee wie er voor me waren verdwenen maar zag in de laatste fase van de race dat ik op p6 op een seconde of 7 achter Bas was komen te zitten. Kon voor de pitstop fase al langzaam naar iets Bas toe rijden dus nog een keer vol de focus en pushen. Na de stop in de laatste paar laps nog vlak achter Bas gekomen maar waarschijnlijk alleen omdat die hem in de eindfase gewoon lekker aan het uitrijden was.
Met deze P6 is doelstelling voor dit seizoen ook bijna binnen, daarmee ook in de GT met stip de top 10 klassement in geslopen en op p8 geeindigd. CLio en F2000 was plek in top 10 al binnen. Donderdag radical weet ik niet of ik op tijd ben, dus dat wordt nog afwachten.
na de initiele domper met p36 quali op Bathurst met vervolgens een eenvoudige winst in server 2 een heel leuk GT seizoen gehad.
Wanneer beginnen we weer

?
Als aangekondigd hierbij de shots van mijn archief
zo ziet de start er nog pijnlijker uit, tnahk God voor een prima bocht een en exit....
Zag nu waarom Walter opeens wegwas ik kwam daar goed weg bij de spin van meen Johan, jammer dat zo afliep was leuk gevecht Walter

!
En ditmaal ook een een keer thanks aan alle rijders die netjes opzij gingen, daarbij soms eigen gevecht zelfs even lieten open
en Bas was aan het eind "one bridge to far"
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 68ajWvlf4U