Kwali ging weer lekker: p4, op 1 seconde van de pole, dat dan weer wel. De verschillen waren groter dan anders.
In de trainingen wilde het maar steeds niet lukken om de auto op 4 wielen te houden, tot vrijdagavond, toen het kwartje viel en ook de snelheid kwam.
Race 1: het is een bekend recept inmiddels, binnen 10 meter heb ik links en rechts een witte auto langszij...Ik had geen slechte start dacht ik, maar blijkbaar doen zij het het toch ietsjes beter.
T/m bocht 2 ging het goed, kon uit de problemen blijven, maar daarna ging het mis...Excuus Walther, ik wilde iets naar rechts opschuiven om alvast ruimte te maken voor Jeroen Brink die vanuit het gras terug de baan op zou komen. Ik had niet door dat je zo dicht naast/achter me reed.
Ik draaide om de linker voorkant van Walther heen en bleef dwars op zijn neus plakken, waarna we zo nog een tijdje doorgleden over het gras. @Walther, misschien dat het tijdsverlies voor beiden iets minder had kunnen zijn wanneer je had geremd toen ik vastzat aan jouw voorkant. Nu rolden we zo'n 6s door zonder echt tot stilstand te komen. Ach, we zullen het nooit weten
Aangesloten op p24 en vanaf daar aan een inhaalrace begonnen. Heb leuke gevechten gehad, nog wat lak uitgewisseld en geprofiteerd van fouten van anderen. In de laatste ronde nog net het laatste puntje kunnen pakken met p10, dat had ik toch niet meer gedacht na lap 1.
Race 2: vertokken vanaf p4, in bocht even een angstig momentje op 2 wielen. Ik had pas vrij laat door dat ik op 2 wielen reed aangezien ik gefocust was op de bumper van Jeroen Brink en niet direct doorhad dat we allebei synchroon kantelden

. Ik zakte alleen wel terug naar p7 en verloor daarna nog een plek aan René de Ruijter (mooi actie inderdaad, en ik heet Lennart, niet Lennert

)
Vanaf dat punt ging het beter, had een goede constante/foutloze pace en kon profiteren van het contact tussen René en Arjan, kon een klein gaatje slaan naar René en Ruben en profiteerde van het wegvallen van Sven en de technische problemen bij Walther. P4 als eindresultaat, prima!
Felicitaties aan de winnaars en in het bijzonder teamgenoot Ruud met zijn eerste podium bij SRVN