denk dat ik stiekum een braziliaan ben, gaat hier op een of andere manier eigenlijk altijd wel lekker.
Q wow een PB met verbetering van 0.3, dat gaat me niet snel nog eens lukken.
race een
in willekeurige volgorde Tom, Ruben, Pieter en nog een keer Ruben bedankt!!!! Dat was 18 ronden lang tegelijk zweten en smullen

.
race twee
jammer van momentje in bocht twee met Ruben, zag in de stream dat je wachtte was niet nodig geweest. Ik zat zo wijd dat ik beter iets meer had kunnen inhouden en achter je aansluiten. Bocht verder was knulliger verloor daarbij meer tijd, maar goed hoort er ook bij. Geen zichtbare schade dus knop om en weer lekker rubber gaan opschuren en kijken wat er vanaf p15 nog mogelijk is.
Kon lekker snel doorstomen en zat na een ronde of drie vier al op p10. Ik kwam achter Wilbert terecht en kon niet echt constant druk gaan zetten. Ik was in S2 wat sneller kon daar vaak aansluiten maar andere delen liep Wilbert meestal weer wat uit. Ik reed ook niet meer de rondetijden die ik in race een tijdens de close gevechten wel haalde. Kreeg helemaal aan het eind nog een kadootje van Wilbert toen hij de auto kort kwijt was en gras op ging. Daarmee toch nog P6 in een net iets minder leuke race omdat het niet 18 ronden lang close battles waren.