Een gemixte avond gisteren!
Voorafgaand aan de quali waren mn tijden goed, maar de quali zelf verliep erg rommelig. Had geen lekker ritme te pakken, dus met P9 was ik al met al tevreden.
De eerste race daarentegen verliep prima! Ik had een goeie start en kon wat plekjes pakken. In slipstream riching der 130R kon je goed op je voorganger inlopen en zo wist ik vrij snel aan Pieter voorbij te komen. Daarna eigenlijk in niemandsland tot het eind waar ik enigszins verassend ineens doorschoot naar P4, waarvoor dank Anton
De tweede race ging dan weer helemaal niet. Meteen bij de start te ver naar buiten geschoten en zakte daarmee ver terug. In de tweede rond was 1 van de GP Update auto's eraf gegaan en die kon ik - net zoals op le Mans bugatti - maar net ontwijken. Daar geluk, een bocht later pech: iets te veel kerb en ondersteboven de grindbak in

Wilco deed hetzelfde kunstje en parkeerde hem op mijn dak.. uithuilen, opnieuw beginnen en uiteindelijk nog 12e geworden.
Met twee keer een vierde plek was het voor het team al met al een geslaagde avond