Nou, dat was mijn eerste ervaring met de Rfactor 2, de Porsche en met SRVN.
Practice naar Q naar Race etc verloopt allemaal prima, opwarmronde is meer een parade ronde maargoed

Wel lage FPS bij de start maar opzich geen stutters of iets dergelijks. Dus eerste impressie van de league is zeer goed!
Race 1 was top, had duidelijk niet de race pace van de mensen voor mij maar vermaakte me prima. Jammer dat Bram P4 nog terug pakte in de laatste ronde

Anyway, super tevreden met P5
Race 2 was een ander verhaal, als er in +- rondje 5 al een achterblijver met halve snelheid de baan opkomt (na een off track) in een bijna vol gas bocht en je vervolgens geen kant meer op kunt, is dat niet fijn....race over.
In race 1 ook al wat momenten gezien waarin achterblijvers uit de pits direct de baan opduiken.
Dit is niet mijn eerste league of online race ervaring en ik weet dat de discussie overal hetzelfde is, maar ik denk wel dat dat moet veranderen.
Na het bekijken van de replay valt me trouwens wel op dat er amper draft is, weinig slipstreamen in ieder geval.
Ook verbaast het me, na het zien van de crash van Bram, dat die door kon rijden alsof er niets gebeurt was.... Je zou toch denken dat dat einde verhaal is maar hij kon me makkelijk bijhouden.... Oh en sneed blijkbaar de bocht af lol, was me niet opgevallen