Blamage alom voor mij Race 1

..Ik kwam door drukte en visite helaas pas zo'n 20 min voor aanvang van de quali de server op, en moest dus flink aan de bak om nog een redelijke tijd neer te kunnen zetten. Maar goed, geen excuses, volgende keer op tijd maar

.. Ik had ook niet verwacht dat ik tijdens de quali in de 58'ers zou kunnen komen, dus meer dan een 10e startpositie zat er ditmaal niet in. Ik kwam er in de wedstrijd al snel achter dat ik de pace toch niet helemaal kon volgen, en door verkeerde haast, maakte ik een domme fout, en spinde de baan af. Ik kon veilig de weg vervolgen, maar werd helaas toch op de achterkant gereden en moest met flinke schade naar de pits..

P24
Race 2 een klein mazzeltje dat ik toch een P10 gekwalificeerd had, dus zodoende startte ik eigenlijk onverwacht op P1. Na een best heftige start dat erg close racing was, zag het er voor mij aan het begin van de wedstrijd toch erg goed uit..ik wist een klein gaatje te trekken met p2, en was ondertussen weer een beetje op niveau terug gekomen

.
Helaas begon de auto(of ik

)halverwege de wedstrijd toch een beetje in te kakken, te zien aan mn rondetijden. Als gevolg vulde de achteruitkijk spiegel zich al snel met andere snellere deelnemers, en kon ik uiteindelijk niets anders dan toegeven gezien de racepace, en werd ik vlak voor de finish, toch nog redelijk flink in mn korte broek gezet door Twan Capellen..
(mooie actie Twan, had het totaal niet meer verwacht

)
Ik had het dus niet helemaal voor elkaar helaas, volgende keer..Moeilijke baan qua afstellen moet ik zeggen, en ook Crewchief bleef maar zeuren dat de banden te koud bleven, dus terug naar de setup maar
Verder naast de pech toch nog een redelijke avond genoten

.
Gefeliciteerd Youri(!)

, Ronald en Rogier met de overwinning en het podium

!!