Begon met een straf die ik over het hoofd had gezien. Mijn fout.. ging ervan uit dat met de nieuwe procedure waarbij aanmelden verplicht is, er niet meer afgemeld hoeft te worden. Foutje..dus ipv p6 starten vanaf p16
In de eerste ronde een lagstoot waardoor ik vast kwam te zitten in een andere auto.. resultaat crash en schade. Van achteraf weer terug kunnen rijden naar p13 ongeveer, maar helaas met een cuttrack teveel. Uiteindelijk P16.
Race 2 prima vermaakt, mooie gevechten en P9 als resultaat
Race 3 slachtoffer van wat hierboven omschreven wordt. Niet zozeer door schade maar door een drive through die direct toegekend werd door Rfactor vanwege het uitwijken in de chicane.. Zuur, ik was trouwens niet het enige slachtoffer. Voor me ging Martijn ook direct de pits in voor het inlossen van de drive through. Strak achter elkaar, pit limiter er op en gaan, dacht ik.... Martijn raakte waarschijnlijk in de war van de borden met 60 er op en liet zich dus nog verder terugzakken.. Kleine touche, wel direct weer schade. Uiteindelijk nog naar P15 (oid) kunnen terug rijden..
Kortom: ietwat frustrerende avond, maar wel lekker veel ingehaald