rFactor 2
-
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Control +F. Alles werkt net zoals rF1.
- Ger Heuts
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
Heb jij het spel (niet gaan schieten nu! Het is en blijft een spel) ook op je pc geïnstalleerd, Robin? Ik ben benieuwd hoe dit op jouw pc loopt. Als er zelfs bij jou problemen zijn, dan houdt het eigenlijk meteen op voor de rest van ons.Robin de Jong schreef:Wacht nog even af, heel veel mensen hebben er last van zelfs met een goede PC. Zal binnenkort wel een patch komen.
- Wilco Smit
- Racestuur: Logitech G27
Iemand op NUCIA vraagt of de G27 er gewoon mee werkt!
Maar ik las iets dat dat niet helemaal het geval is, wat zou deze persoon moeten doen als hij voor rF2 zou gaan, zag iets van een Stuurfix?
Grtz
Maar ik las iets dat dat niet helemaal het geval is, wat zou deze persoon moeten doen als hij voor rF2 zou gaan, zag iets van een Stuurfix?
Grtz
ik heb hopelijk morgen mijn geld op mijn paypal .
mijn specs pc zijn:
intel i7 930 3.0
16gb ddr3
2x ati 6970(cross)
3 screens
g27
van zodra ik het getest heb laat ik ook iets weten qua beeld en settings
mijn specs pc zijn:
intel i7 930 3.0
16gb ddr3
2x ati 6970(cross)
3 screens
g27
van zodra ik het getest heb laat ik ook iets weten qua beeld en settings
-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
wachten op de isi fixWilco Smit schreef:Iemand op NUCIA vraagt of de G27 er gewoon mee werkt!
Grtz

Oeps. Het zal de leeftijd wel zijn. Had de BOINC Manager nog aanstaan (World Community Grid) draait altijd op 90% cpu tijd..... En heb ook mijn Chrome browser met 20 tabs maar afgesloten en nu haalde ik tussen de 50 en 65 fps. Maar echt vloeiend is het nog steeds niet, maar kun nu wel racen en zien waar ik ga!!! (is schaam me diepAndré Veenhuijsen schreef:Zo net geinstalleerd en betaald en mods erin gezet, grafisch zeer fraai, maar rijden ho maar. Een fps rate om te huilen. Ik dacht dat een Core 2 op 6400 met een 8800 GTS met Windows 7 het wel zou trekken. Helaas. Rijden gaat niet, want voor het volgende beeld komt zit je al in de muur. rFactor doet het prima en dit dus niet... Jammer vraag ik om een refund of zoek een videokaart die het wel aan kan.........![]()
![]()

- Robin de Jong
Nee ik heb het nog niet, wacht even totdat de storm is gaan liggen. Misschien dat ik het aankomend weekend even doe. Maar als ik hem heb zal ik wel vertellen hoe het is.Ger Heuts schreef:Heb jij het spel (niet gaan schieten nu! Het is en blijft een spel) ook op je pc geïnstalleerd, Robin? Ik ben benieuwd hoe dit op jouw pc loopt. Als er zelfs bij jou problemen zijn, dan houdt het eigenlijk meteen op voor de rest van ons.Robin de Jong schreef:Wacht nog even af, heel veel mensen hebben er last van zelfs met een goede PC. Zal binnenkort wel een patch komen.
-
en voor wat het waard is nomaals link naar sticky topic rammelend g25/g27 topic bij isi http://isiforums.net/f/showthread.php/1 ... troller...
- Yoeri Gijsen
- Racestuur: Logitech G29
Ik het de waarden veranderd in dit:
Het venijn is eruit. Als de de effects strength teveel verlaagd verlies je gevoel in je stuur. Je moet dus zelf even uitzoeken inhoeverre je dit wilt aanpassen.
Hoe dan ook, ISI heeft gezegd dat ze er iets mee gaan doen. Tot dan is dit een oplossing.
Code: Selecteer alles
Steering effects strength="7000.00000" // -10000 to +10000, applies to all steering effects (torque, resistance, static spring, jolt, etc.)
Steering torque filter="16" // Number of old samples to use to filter torque from vehicle's steering column (0-32, note that higher values increase effective latency)
Hoe dan ook, ISI heeft gezegd dat ze er iets mee gaan doen. Tot dan is dit een oplossing.
- Jos van der Sterren
- Racestuur: Fanatec
Even een update voor ati kaart gebruikers en dan vooral de radion hd versie.
Ik had een probleem met de fps en alles was slecht.Download de laatste catalyst versie.Versie van 5. Januari 2012.
Installeer hierna de directX van rfactor opnieuw.Start de pc opnieuw op en stel de AA niet te hoog in,level 1 is prima.
Daarna je graphics instellen naarmate de kracht van je eigen pc.
Ik had een probleem met de fps en alles was slecht.Download de laatste catalyst versie.Versie van 5. Januari 2012.
Installeer hierna de directX van rfactor opnieuw.Start de pc opnieuw op en stel de AA niet te hoog in,level 1 is prima.
-
tnx Jos gaan we proberenJos van der Sterren schreef:Even een update voor ati kaart gebruikers en dan vooral de radion hd versie.
Zo even online wat gereden op Metro Mills met de Megane en gaat allemaal prima moet ik zeggen. Lekker knallen met die Megane moet ik zeggen. Nu nog even in de settings voor mijn stuur duiken want de FFB is erg heftig. Of iemand anders met een Thrustmaster F430 die lekkere settings heeft :-)
- Yoeri Gijsen
Graag discussies over de inhoud en technische aspecten rFactor 2 voorzetten in DIT topic.
Graag dit topic gebruiken voor nieuws rondom rFactor 2.
Graag dit topic gebruiken voor nieuws rondom rFactor 2.
- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Oke het werkt bij mij! Motdomme wat ziet het er goed uit!
Alleen heb alsk bij LCD mode doe en dan men banden temp wil zien en schade enz, is geen kleur enz... meerdere last van?
Alleen heb alsk bij LCD mode doe en dan men banden temp wil zien en schade enz, is geen kleur enz... meerdere last van?
- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
haha Jaja zag t net pas :$Ger Heuts schreef:Yoeri! Bram luistert niet. (klikspaan)
- Ger Heuts
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
Deze mag wel hier staan....
Na een paar jaar wachten, uitkijken naar, zeiken over het uitstel, enz. is de beta er eindelijk toch gekomen. Nu vraag ik mij af hoe lang het gaat duren voor ze alle feedback van de "testers" verzameld, gegroepeerd, beoordeeld, geprioriteerd en uiteindelijk opgelost hebben. M.a.w.: hoe lang zou het nou weer duren voor rF2 in de "winkel" te koop is?
Wat ik mij ook afvraag: hoeveel mensen wereldwijd hebben inmiddels de beta aangeschaft? Als dat er heel veel zijn, kunnen ze in mijn ogen inmiddels wel wat mensen inhuren om alle bugs en wensen op te lossen en te verwerken in het spel.
Na een paar jaar wachten, uitkijken naar, zeiken over het uitstel, enz. is de beta er eindelijk toch gekomen. Nu vraag ik mij af hoe lang het gaat duren voor ze alle feedback van de "testers" verzameld, gegroepeerd, beoordeeld, geprioriteerd en uiteindelijk opgelost hebben. M.a.w.: hoe lang zou het nou weer duren voor rF2 in de "winkel" te koop is?
Wat ik mij ook afvraag: hoeveel mensen wereldwijd hebben inmiddels de beta aangeschaft? Als dat er heel veel zijn, kunnen ze in mijn ogen inmiddels wel wat mensen inhuren om alle bugs en wensen op te lossen en te verwerken in het spel.
- Yoeri Gijsen
6 maanden
Ze hebben waarschijnlijk een hele berg vrijwilligers in dienst en vermoedelijk weten ze al veel bugs te vinden die we hier tegen komen en wisten ze dat al vóór de open beta. Een deel van de functies staat ook gewoon uit omdat ze weten dat er problemen mee zijn.
Ze hebben waarschijnlijk een hele berg vrijwilligers in dienst en vermoedelijk weten ze al veel bugs te vinden die we hier tegen komen en wisten ze dat al vóór de open beta. Een deel van de functies staat ook gewoon uit omdat ze weten dat er problemen mee zijn.
- Yoeri Gijsen
Schatting. Je kunt bij de beta 18 maanden kopen voor de prijs van 12. Het lijkt me dat die 6 maanden verschil voor de beta is.Ger Heuts schreef:Dank je wel, Yoeri. Is dat een gok of een feit?Yoeri Gijsen schreef:6 maanden