rFactor 2

Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Heeft iemand dit ook:

Uw uitgestelde bankbetaling van €64,99 EUR aan Image Space Inc. (payment@rfactor.net) wordt verwerkt.

Het duurt meestal 4-6 werkdagen om uitgestelde bankbetalingen te verwerken (schatting:17-01-2012-19-01-2012). We adviseren verkopers pas producten te versturen als zij betaling hebben ontvangen.
Gebruikersavatar
Nico Kuitems
Berichten: 407
Lid geworden op: 19 sep 2011, 12:00
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Goes

nou wild wordtr ik er niet van... t loopt wel soepel, maar die g27 gaat tekeer als een malle...
:(
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Hij draait wel op de server. Ik heb er vanmiddag zelf nog ingezeten. Oh, en die stuurfix werkt wel. Het is een stuk beter nu.
Even een filmpje om te laten zien hoe mooi rF2 is:



Nog even een tip voor ATI-videokaartengebruikers, download de betadrivers.Dat schijnt FPS te schelen.
Gebruikersavatar
Nico Kuitems
Berichten: 407
Lid geworden op: 19 sep 2011, 12:00
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Goes

zoals altijd SRVN servert?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Jep, SRVN Megane rF2.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

even die stuurfix bekijken dan , krijg hier geen vraag van buren mbt verbouwing maar erger intern is al bijna een permaban op rf2 gezet , pc staat in woonkamer en TV is niet meer te verstaan.
dus Ja ik rij heel veel naast track momenteel :lol:

dus even wheel "fix" proberen en dan kijken of ik srvn ergens kan vinden
Stefan Lieuwe

vind het wel beetje raar, Dat je voor een beta moet betalen voor je kunt rijden, Of zit ik er nu naast en is er een andere manier om te rijden zonder eerst te betalen,
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Je betaald niet voor de beta je betaald gewoon voor het spel. Je krijgt alleen nu al de kans om het te spelen door de beta, ook krijg je 18 maanden ipv 12 maanden online racen.

En als het je niet bevalt kun je je geld terug vragen.
Stefan Lieuwe

k duidelijk, Thanks voor de opheldering :)
Gebruikersavatar
Nico Kuitems
Berichten: 407
Lid geworden op: 19 sep 2011, 12:00
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Goes

1e analyse: pff de 1e rondjes dacht ... dat is bagger ik ga lekker weer naar rF1 , maar na het toepassen van de stuurfix in alle controller.ini's die ik kon vinden , moet ik zeggen dat het rondje na rondje steeds beter werd. Grafisch vindt ik het niet overweldigend, maar misschien om dat ik die HDR optie niet aan heb staan ( als die daarvoor is tenminste)
Weggedrag van de Megane's is veeeel beter dan in rF1 , tenminste ik reed de vorige megane's met mn G25 en nu met G27 dus daar kan het ook aan liggen...
Laat de tracks en mods maar komen....
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Robbie Bouchoms schreef:Heeft iemand dit ook:

Uw uitgestelde bankbetaling van €64,99 EUR aan Image Space Inc. (payment@rfactor.net) wordt verwerkt.

Het duurt meestal 4-6 werkdagen om uitgestelde bankbetalingen te verwerken (schatting:17-01-2012-19-01-2012). We adviseren verkopers pas producten te versturen als zij betaling hebben ontvangen.

Ja, ik! Genaaid he!? :o
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Lars Koldeweij schreef:
Robbie Bouchoms schreef:Heeft iemand dit ook:

Uw uitgestelde bankbetaling van €64,99 EUR aan Image Space Inc. (payment@rfactor.net) wordt verwerkt.

Het duurt meestal 4-6 werkdagen om uitgestelde bankbetalingen te verwerken (schatting:17-01-2012-19-01-2012). We adviseren verkopers pas producten te versturen als zij betaling hebben ontvangen.

Ja, ik! Genaaid he!? :o
Ja echt klote kun je nog een halve week wachten -_-
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

rFactor 2 Launcher - Simulate - Manage Mods
Daar moet je op dat icootje links boven klikken en dan moet je een map selecteren waar je al jou mods in zet.
Het program gaat in die map zoeken naar de mod bestanden, dan staan de mods in die lijst en dan moet je rechtermuisknop erop klikken en installeren :)
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Voor iemand die het spel niet heeft weet je aardig hoe het werkt. :)
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Jan Wim Ensing schreef:Voor iemand die het spel niet heeft weet je aardig hoe het werkt. :)
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben de heletijd, naast het kijken naar mijn mail om de 5 minuten...
André Veenhuijsen

Zo net geinstalleerd en betaald en mods erin gezet, grafisch zeer fraai, maar rijden ho maar. Een fps rate om te huilen. Ik dacht dat een Core 2 op 6400 met een 8800 GTS met Windows 7 het wel zou trekken. Helaas. Rijden gaat niet, want voor het volgende beeld komt zit je al in de muur. rFactor doet het prima en dit dus niet... Jammer vraag ik om een refund of zoek een videokaart die het wel aan kan......... :( :( :(
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Wacht nog even af, heel veel mensen hebben er last van zelfs met een goede PC. Zal binnenkort wel een patch komen.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Robin de Jong schreef:Wacht nog even af, heel veel mensen hebben er last van zelfs met een goede PC. Zal binnenkort wel een patch komen.
en ik heb als (hopelijk) tijdelijke fix bij config setup HDR uitgezet en aa render terug naar x1 en resolutie een stap lager naar meen 1280 1024 ipv 1600 1200
verder in game alle settings bij graphic opties op ultra en/of high gelaten
maar fps alleen daarmee wel al van onder de 30 naar 50 a 60 en daar is dan goed mee te rijden

maar ik ben geen graphical purist dus lever "graag" graph in als rijden ok is/blijft wordt.
maar van een nieuw spel mag je natuurlijk best wat meer verwachten, zeker met de specs die mbt hardware zijn afgegevn.
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Hoe kun je FPS zien ingame?
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”