Tonnie! Gefeliciteerd met je eerste overwinning!
De kwali was van mijn kant al fantastisch en ik zette de auto op de derde plek neer na 1 snelle ronde.
Race 1 had ik een redelijke start en pakte meteen de 2e stek. Nu had ik wel meteen Cliff in mijn nek hijgen en ik de tweede ronde ging ik iets wijd en zat hij er meteen naast. Een aantal ronden later kreeg ik een heel klein tikje van Ruben en verloor een aantal plaatsen. Op plek 6 kwam ik de baan op. Hierna ontvouwde zich een geweldig gevecht met Tonnie, David en Gert. Dit ging er keihard aan toe maar wonder boven wonder bleven wij allen heel. Tikjes hier en daar maar net voldoende respect voor elkaar. Uiteindelijk trok ik aan het langste eind van dit groepje en kon ik als 5e over de finish komen. Het was weer geweldig.
Race 2 mocht ik vanaf de 4e stek vertrekken. Weer had ik een redelijke start naar 3. Door een betere exit moest ik Ruben aan mij voorbij laten gaan. Het begin van de race was een stuk rustiger door een gevecht achter mij waardoor ik iets ruimte had. Langzaam aan kwam teammaat David dichterbij en na een tikje moest ik hem laten gaan samen met Arjan.
Ik kon de aansluiting houden door het gevecht voor mij waarbij ik richting de slotfase David weer terug kon pakken en daardoor voor de derde keer dit seizoen als 5e eindigde.
Nu op naar Sebring. Het seizoen kan eigenlijk al niet meer stuk aangezien ik vorig jaar al blij was met een punten finish en nu vrij vaak in de top 5/10 zit.
Heb nu al zin in het volgende seizoen.