Na de vorige race (exit na 2 ronden door contact bij het inhalen) was ik gebrand op een beter resultaat.
De qualificatie was bizar, zo veel coureurs binnen 1 seconde, ongelofelijk!!
Ik heb zo ongeveer de wielen eraf gereden maar harder ging het helaas echt niet, met een 1.18.222 zat ik dus op p32.......
maar goed, in ieder geval erbij en maar kijken hoe het dan in de race zou verlopen.
De start was tricky, net voor het op groen ging sloeg de motor af en kon ik hem net op tijd weer aankrijgen, pfoe!!
Daarna toch goed weggekomen, en al na de 1e ronde een aantal plekken goed gemaakt door allerlei acties die voor mijn neus plaatsvonden.....na ronde 10 of iets in die geest lag ik op p15, dus er zat aardig schot in op deze manier!
Helaas had ik een heel licht contact met mijn voorganger toen ik, dacht ik toch, op p15 lag. Hij remde eerder dan ik, en dat zag ik aankomen dus gelukkig erop kunnen anticiperen, maar een paar bochten later was dat weer het geval en was ik net iets te laat, waardoor ik hem aantikte en hij eraf schoot. Excuses aan de persoon die het betreft, ik dacht echt dat ik vroeg genoeg remde maar dat bleek helaas niet zo te zijn. (Ik kon op de stream niet terugvinden om wie het ging, en mijn replay stond niet aan helaas.....nogmaals excuus!).
Verder weinig bijzonders vanaf daar, behalve dat er toch met regelmaat nog mensen afschoten, en ikzelf ook toen ik de raceleider langs wilde laten....niet handig gedaan want ik had schade en kon toen vanaf p10 naar de pits om het te laten maken. Stond er ook nog iemand op de plek die ik had.....pfff, weg voorsprong! Maar goed, uithuilen en weer aan de bak, en uiteindelijk op p12 gefinisht dankzij toch nog wat malheur van anderen voor me! Al met al een goede race, leuke gevechten gehad en eindelijk een goed resultaat (voor mijn doen!
dan he!).
Op naar de laatste!!!