Niet mijn baantje normaal gesproken, maar vanavond kon ik redelijk mijn draai vinden.
Niet in de kwali natuurlijk, dat is gewoon mijn ding nog steeds niet.
R1 mocht ik vanaf P11 in server 2 starten, maar door het uitstappen van Jeroen en de straf van Jelle werd dat P9.
Start was goed, geen plek verloren, kon even later Dennis uitremmen in de hairpin en P8 overnemen.
Daarna de focus op vooruit gezet, P1 was foetsie maar de rest reed nog lekker dicht op elkaar, beetje bij beetje naar toe kunnen kruipen zonder druk vanaf de plekken achter mij, Jan kunnen pakken in de laatste bocht door een klein foutje.
Edward moest een stop en go doen, er ging nog iemand af op het rechte stuk en Melvin zijn rFactor zag een snelheidsovertreding en besloot zijn deelname voor vanavond verder te beëindigen dus 3 gratis plekjes.
In de tussentijd een lekker duel met Thijs kunnen voeren, lange stukken naast elkaar gereden, ook door Paddock Hill en het stuk daarna.
Met een crossover in bocht 3 er voorbij kunnen komen, daarna met spanning naar de finish.
Maarten was mijlen ver weg maar zeer happy met een P2 in server 2.
Race 2 een compleet ander verhaal, de start was niet heel geweldig maar om mij heen ging die nog slechter, ik rolde wat naar voren door de handrem heen maar kreeg geen straf gelukkig.
Heb een hele ronde van de eerste plek mogen genieten, daarna Onno die gewoon sneller was en Maarten die de bocht miste en mij behoorlijk liet schrikken.
In Paddock Hill eraf gegaan en ophanging links krom, laten maken en uitgereden op P12.
Voor het eerst dat ik serieus lol in de clio heb gehad.