Zo, dat ging prima.
Kwalificatie p13. Had nog een 2-3 tienden harder gekund, maar kwam wel uit waar ik had verwacht.
Race 1: pakte 1 plek bij de start, reed daarna rondenlang achter Serge aan, maar kwam er niet voorbij. Pieter Brandsma kon ik niet achter me houden, daarna wel 2 auto's ingehaald en een close finish (0,02) met Kevin Setz, die vanwege een straf op de finish ver terug viel. P8 als resultaat.
Race 2: had na de laatste F2000-race vorig seizoen goede herinneringen aan de combi p8 in race 1, pole voor race 2, maar voorzag wel een race waarin ik alleen maar zou moeten verdedigen, wat ook bleek. Ik heb de tarzanbocht maar 2x niet vanaf de binnenkant aangesneden geloof ik

Start was ok, kon meteen de binnenkant pakken en zo de leiding vasthouden. Met de snellere Brandsma in m'n nek hield ik het zowaar 15min vol, maar één gemiste apex was voldoende om de leiding te verliezen. En ronde later volgende nog een mindere exit in dezelfde bocht (Vodafonebocht heet dat ding geloof ik) en kwam Robin langszij, waarna ik de plek verloor in de chicane. Kon p3 wel vasthouden, erg blij mee, had ik toch echt niet verwacht van tevoren.
Al met al alleen maar faire gevechten gehad, constante pace gereden en uit de problemen gebleven.