onverwacht leuke races gehad. Kreeg met oefenen maar geen setup met een lekker gevoel gecombineerd met wat pace te pakken.
had me er al bij neergelegd dat het een eenzame tocht in het donker achter aan het veld zou worden en mijn tijd in de kwalificatie leek dat te bevestigen. stond op geloof 5 seconden van de top en dat met pijn en moeite. En Ronald inderdaad ook hier tijdens kwali opeens meer last van haperingen met de oculus.....
voor de races uiteindelijk toch maar gekozen voor een stabielere setup oftewel belachelijk veel vleugel en dat met de bmw die toch al geen hoge top heeft..... zien wel wat het wordt....,motto uitrijden en mischien lukt het om nog ergens een keer een leuk gevecht mee pikken
kwali race had geluk na bocht een, kon langs de chaos glippen en maakte daarmee meteen heel veel plekken goed
tot mijn eigen verbazing kon ik tempo van mensen om me heen goed volgen. Naarmate de race vorderde uiteraard wel nog voorbijgestoken door wat snellere mensen maar eindigen op p11 was voor mij
dan de hoofdrace, herhaling van zetten ik was vandaag duidelijk de lucky dog, kon weer om de chaos in begin heen en zat na een paar laps zowaar op p7 achter Wilbert. Eerst even rustig aan opgebouwd en kon zowaar in lekker ritmekomen. Kon zelfs snelheid wat oppakken en was al heel langzaam richting Wibert aan het kruipen en kon helemaal aansluiten toen hij wat klem kwam bij een achterblijver. Maar toen Wilbert voorbij was kwam ik ook lang klem te zitten. Werd wat ongeduldig, zat er ergens helemaal naast en dacht dat hij inhield om me voorbij te laten maar was niet zo, ontstond licht kontakt en we stonden alletwee met een halve spin even stil. Koste me de aansluiting bij Wilber een plekje Bram maar was vooral ritme even kwijt. Dus was even minder moment in de avond.
Maar in de tweede helft van de race vervolgens weer prima geamuseerd met Jesse, William en vooral Thijs. De eerste twee gingen me snel simpeltjes op topsnelheid voorbij, was geen houden aan.
Maar Thijs heb ik nog een hele tijd achter me weten te houden, was erg leuk gevecht waar Thijs met nog maar 2 laps te gaab ook nog netjes voorbij wist te komen

. Daarmee dus geindigd waar ik begon; op P11 en al met al een leuke laatste race van het seizoen.
RTSE rijdt ieder seizoen met een andere auto en moet zeggen dat uit de GT's ik zelf de meeste moeite heb gehad met de BMW om een lekker gevoel te combineren met pace.
SRVN Organisatie/ Streamers bedankt voor een strak neergezet seizoen en ik schrijf me bij deze alvast weer in voor een volgende keer