rFactor 2

Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

En wat kunnen we nu met die bestanden doen?
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Niets. Het is gewoon een voorbereiding voordat je beta kunt kopen/downloaden.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Jubelt en juicht, volkeren der aarde! Na dire jaar wachten hebben we eindelijk bestanden...... waar we voorlopig ook niets mee kunnen....
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

ISI wil voorkomen dat iedereen straks de spullen van hun server gaat trekken, dus ze verspreiden het nu al.

Ik wacht nog wel even.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ziet er mooi uit zeg! Laat maar komen.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Wouw, dit zijn echt vette beelden.... Nog maar een paar nachtjes.....

en dan is het 2012, en dan moeten we nog ff wachten, maar daarna..... nog iets meer wachten :lol:
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Gebruikersavatar
Nico Kuitems
Berichten: 407
Lid geworden op: 19 sep 2011, 12:00
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Goes

in 1 woord VET!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Dat was een mooie om mee wakker te worden. ;)
André Veenhuijsen

Ik ging nog even kijken om 2 uur vannacht / vanmorgen of er nog nieuws was en ik heb prima geslapen na het zien van dit filmpje!!! :) :) :)
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Ger Heuts schreef:Jubelt en juicht, volkeren der aarde! Na dire jaar wachten hebben we eindelijk bestanden...... waar we voorlopig ook niets mee kunnen....
Men wil idd dat we het nu al binnenhalen.
Zodat je straks direct kan beginnen
Maar ook zien ze dan graag dat wij het weer beschikbaarstellen om door andere te worden gedownload, seeding heet dat toch?

Ziet er idd prachtig uit, hoop dat de minimale vereiste voor de PC niet teveel gaan veranderen als men zo doorblijft ontwikkelen.
René van Noort

Voordat ik het ga binnenhalen, wat zijn dit voor bestanden, wat kun je ermee en wat kun je eraan zien? Spelen kan dus niet maar wat wel?
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Ik denk ook dat als iedereen die bestanden straks tegelijk wil binnenhalen dat dat heel traag zou gebeuren.
De bestanden lijken mij een combinatie van .rfm en de gamedata map. Maar dat weet ik natuurlijk totaal niet zeker.
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Even een dubbelpostje hoor, er zijn weer een paar nieuwe fotootjes online!
http://www.virtualr.net/rfactor-2-lots-of-new-previews
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Mark de Vries schreef:Even een dubbelpostje hoor, er zijn weer een paar nieuwe fotootjes online!
http://www.virtualr.net/rfactor-2-lots-of-new-previews
Dubbelt Post is alleen toegestaan als je met het bericht komt dat rFactor2 uit is gekomen :evil: :lol:
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

rFactor 2 – More Open Beta Infos

The Open Beta release of rFactor 2 is quickly closing in and to shorten the remaining waiting time, ISI has released some new details on what’s included in the beta.

While the beta comes with limited content (as outlined here), there’s no shortage of features as ISI’s Scott Juliano has confirmed the following features to be available in the beta:

Single Player
Multi Player
Developer mode
Development Tools
What Documentation we have for those tools to date (in the WIP state)
Rain
Wet/Dry track transition
Dynamic track elements (Groove/Marbles)
New Tire Model
New physics
New Collision
HDR (with other Post FX to come)
Access to beta updates and new/updated content as they become available

Some of the features are not fully complete, hence the beta status. ISI expects the beta phase to last around six months, that’s why beta users will be receiving an additional six months of online account service to make sure they don’t use up their 12 months before regular customers come in.

Interestingly, ISI is willing to offer a refund to beta users who are unhappy with what they’re receiving, lowering the risk for sim racers interested in giving the beta a shot.

In terms of the all-important “when?” question, ISI has once again stated that all depends on the successful testing of the release candidate. According to Scott Juliano, “early January” would be a realistic time frame so sim racers should stop holding their breath waiting for the beta to become available within the hour – It’s still a few days away.

Users who want to be prepared for the upcoming release can already download the first rFactor 2 content packs here.
bron: http://www.virtualr.net/rfactor-2-more-open-beta-infos" onclick="window.open(this.href);return false;
Sven Munnecom
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: Neeritter
Contact:

Voor het eerst sinds 3 jaar is er weer een nummer verschenen van mijn favoriete simracemagazine autosimsport!

Er staat een leuk artikel in over rF2!

Lees Autosimsport
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Tiemen Bos schreef:
Tiemen Bos schreef:Hahaha, dus zelfs van de open beta weten ze nog niet of dat dit jaar (welke nog 40 dagen duurt!) plaats gaat vinden.
http://www.virtualr.net/rfactor-2-open-" onclick="window.open(this.href);return false; ... ng-in-2011

Na de vakantie is dus in 2012.
Kortom: in 2012 (ergens) krijgen wij de beschikking over de open beta.. (hoop ik)
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Sven Munnecom schreef:Voor het eerst sinds 3 jaar is er weer een nummer verschenen van mijn favoriete simracemagazine autosimsport!

Er staat een leuk artikel in over rF2!

Lees Autosimsport
Leuk magazine Sven en als ik hun mag geloven staat er ons in 2012 nog wat te verwachten.Release van Rfactor2,GTR3,C.A.R.S,en van Simbin.Word een goed jaar. :D
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”