leuke races waar de hoofdrace voor mij helaas toch nog slecht afliep.
ook van alles geprobeerd met setup maar kreeg linksvoor niet in bedwang, werd te heet in de snelle linker knikken en kreeg niet genoeg afgekoeld. korte race ging het nog goed was net kort genoeg en leuk gevecht met martijn en jeroen.
de hoofdrace ging redelijk tot laatste paar minuten. ergens halverwege de race weer leuk gevecht met martijn en jeroen gehad. naar het eind met ronny op een paar seconden achter me was ik al ronden lang aan het vechten met linksvoor en had in de snelle doordraaier de muur al een keer geschampt en dus lichte schade aan bodywork en beetje krom stuur maar was goed mee te rijden. wel nog leuke rondjes met ronny gehad tot hij me uiteindelijk netjes op top voorbij kon .
met nog een paar minuten te gaan probeerde ik bij te blijven en en dat was mijn fout. ging te hard het begin van de eerste linker doordraaier in , kwam beetje te ver naar buiten op het vuil en hete band en ik gleed van de baan alsof het geijzeld had. muur in en veul schade, wiel weg etc , wel nog pit gehaald , maar race was over.
en ruben het waren inderdaad blauwe bandjes die er in de pit onder gingen

, had gegokt op een stop metregen en al in warmup klaargezet en dat was ik natuurlijk weer vergeten . maar maakte niet uit alles en iedereen was toch al net voorbij
leuke races gehad met helaas slecht resultaat