op zich helemaal eens met het tijd nemen voor leermomenten. maar vergis je niet in de bijkomende 'logistiek' , ik heb als relatieve race leek wat racecommissie ervaring mogen opdoen bij srvn en je kunt je hier best op verkijken.
we zitten (gelukkig) met een heel roedel aan rijders in de sessies en er is dus alle kans dat er best veel zijn die een momentje willen bekijken/bespreken.
zelfs gewoon iedereen 'domweg even' naar een hetzelfde replay moment laten kijken kan zomaar eens een behoorlijke opgave blijken te zijn. Dat dan vervolgens ook nog eens in een behoorlijk grote groep via TS bespreken vereist een behoorlijke hoeveelheid "ether discipline"

(jaja ik ben een wie de de mol kijker).
voorbeeldje ; ik ben in een van de races van meen p16 naar p6 ofzo gegaan in de eerste lap omdat ik toevallig om alle brokstukken heen kon rijden. Als je alleen voor die lap een aantal momenten gaat bekijken ben je al even bezig
en dan heb ik het nog niet over de discussies als "maar ik doe toch ... ik ging gewoon....hij kon daar etc etc" die er ongetwijfeld gaan komen. en om er van te leren zijn die inhoudelijke discussies uiteraard juist nodig, maar die kunnen snel tijd gaan kosten....
begrijp me goed , ik ben er absoluut voor om het wel te doen, denk alleen dat het met beperkte tijd op een of andere manier heel goed gestroomlijnd zal moeten worden om het een beetje kans van slagen te geven
geen idee of het wat is maar bedenk me ter plekke volgende, geïnspireerd door het TS commentaar de uitgevallen meekijkers gisteren
als we nu eens op toerbeurt iemand vooraf als 'vrijwillig aanwijzen als live steward' , die mag een race niet meerijden maar moet tijdens de race her en der meekijken door het hele veld heen en zelf een of twee momenten kiezen om na de race samen door te nemen.
denk niet dat je meer momenten moet kiezen gezien tijd.....
voordeel van direct even kortsluiten ten opzichte van een andere dag (met mischien meer tijd om te bekijken) is dat iedereen die van de clubraces wil leren opde dag zelf toch al aanwezig is