Qual
voor mijn doen uitstekend, zowaar in de buurt van PB gekomen en tevreden met P11
Race 1
Slechte start meteen wat plekken kwijt en te rustig eerste bocht in zat aan buitenkant. Kreeg in het gedrang een duwtje van WilcooT
die een gaatje zag waar ik hem niet meer verwachtte en instuurde, ging gras op, rond en lag op afstand op p23, dus niet echt ideaal. Maar wist dat racepace best aardig was en had daarbij vooral eindelijk weer eens vertrouwen in de auto dus kon lekker pushen. In lap1 al weer terug naar p20 , binnen 3 laps naar 16 en een lap later door naar 14. Daarna werd het wat rustiger, wel nog leuk gevecht aan het eind met de onfortuinlijke Ivo gehad die ik op de streep net niet voorbijkwam. Uiteindelijk p13 nog best okee.
Race 2
Kwam iets beter weg bij de start maar ging weer bijna fout in de chaos in de eerste bocht. Klein duwtje van Jos en weer het gras op, dacht al neeee daar gaan we weer, maar kon hem deze keer net rechthouden. Zoals hij al zei vervolgens lange tijd een heerlijke gevecht met Rene gehad. Hij had duidelijk minder vleugel staan en kon op de straights steeds veel goedmaken waar ik in de bochten wat voordeel had. In de eindfase werd het nog leuker toen we samen ook nog bij Jan en Ivo konden aansluiten. Waar het in race een net niet lukte kon ik nu op de valreep in een fotofinish (0,071 sec

) Ivo voorbij (of hield je in?) naar P6.