Kwali: P6, met een lekker rondje! Tevreden mee.
Race1: Zeer beroerde start, probeer zoveel mogelijk links te houden zodat anderen mij rechts voorbij kunnen. Rene doet dit, en Glenn ook, helaas was het zicht slecht en drukt Glenn tegen Rene aan die daarop mij weer aandrukt. Gevolg haaks links de muur in, op een recht stuk...niet heel erg happy. Maar doorgereden, en kon uiteindelijk nog 9e worden. Met vierkante banden en lichte suspension schade linksvoor door de startcrash. De race zelf ging verder wel oke, Kai kwam me nog voorbij en ik kon Lippens nog voorbij in de laatste ronde.
Race2: Betere start, ga wijd in bocht 1 en de auto krijgt max overstuur en ik ga de baan over, zonder iemand te raken, en rij aan de rechterkant zo'n beetje alle borden weg die daar staan. Maarrr geen schade, voorzichtig weer invoegen en door. Jagen op Yoeri, met Kuipers op mijn achterbumper. Die verremt zich nog bij de hairpin, maar gaf netjes zijn plek weer terug! Top! Paar ronden later doe ik hetzelfde als Bram, net te dicht op het gras remmen en de auto raakt de balans compleet kwijt. Weet hem nog te houden voor de hairpin en raak de bandenstapels niet, ik kom erg beroerd weg en de auto slaat af, terwijl ik word omgedrukt door iemand. In het gras, met afgeslagen motor, dat is wat iedereen ziet op de stream, niet wat er daarvoor gebeurde. De auto na zoeken naar knoppen weer aan de gang gekregen en weer rijden. Achter van de Sterren aan, reed er snel naar toe, en kon hem na de chicane hem er naast zetten. Maar lang niet compleet ernaast, opweg naar boven de linkerbocht, verspringt Jos zijn auto een klein beetje (in mijn beeld) en raak ik hem met mijn voorbumper op zijn achterbumper. Voor Jos was dit beroerd, want dit was een hoge snelheidsbocht en door zo'n tikje ben je direct de controle kwijt...

mijn excuses. Ik zag in mijn spiegels de banden door de lucht vliegen.