Een avondje met gemengde gevoelens.
De kwalificatie ging niet helemaal naar wens en had beter gekund. De 1e ronde te voorzichtig gedaan, de 2e te veel risico genomen en over mn dakje, resulterend in P7.
Race 1: Was redelijk van start en kalm aan gedaan in het begin. Door wat incidenten hier en daar kwam ik op P4 achter Pieter die ik de hele race aardig kon volgen maar om dichtbij genoeg te komen moest ik toch teveel van de banden gaan vragen. Pace was nagenoeg gelijk, best vermaakt
Race 2: Geprobeerd uit het gedrang te blijven maar niet gelukt. Er waren 2 man gespind en stonden met de poot op de rem aan de rechterkant van de baan, prima. Totdat ze beiden besloten maar te gaan rijden in de richting van wat hun enige kant was om te passeren...kom er net aan met een groepje van 5 , de 2 mannen voor me net geluk, ik er vol in en achter me in de sandwich

Nouja, uithuilen en opnieuw beginnen, hoop dat diegene volgende keer beter oplet en blijft staan waar die staat. Uiteindelijk met een kromme auto doorgetuft en P14 behaald.
Volgende keer beter en op naar de volgende, hopende op race 2 ook eens een aardig resultaat.