Ik ben 1.87 wat is aan te raden qua afstand van :pedalen, en de hoogte van het stuur gezien vanaf de zitting.
Hoe hoog hebben jullie het stuur (gezien vanaf de zitplek)?
Uiteraard zal ik hem even showen zodra die af is

En als het hele simmen niet bevalt, kun je nog altijd mee doen met te land, ter zee en in de lucht. Goed bezig kerel !!Toine de Jong schreef:Voor nu lijken we te gaan voor british racing green met orginele white stripes en licht aangetaste hoekprofielen.
dan kunnen we later altijd nog met zwart of wit wat logo's "sponsors" toevoegen. Als srvn ergens een mooi sjabloom heeft liggen en de vereniging bevalt me nog steeds zodra ik ook mee ga doen aan races. Dan zal er vast wel over nagedacht worden
wij dachten aan redbull zeepkisten race maar dat is inderdaad ook nog een optieAnton Rebel schreef:haha schoren zijn niet meer nodigDit ontwerp hadden ze als basis moeten gebruiken voor de titanic. dan was die ijsberg gezonken.
Lekker stevig daar houden we van !! kan een playseat niet tegen op. ga zo door![]()
En als het hele simmen niet bevalt, kun je nog altijd mee doen met te land, ter zee en in de lucht. Goed bezig kerel !!Toine de Jong schreef:Voor nu lijken we te gaan voor british racing green met orginele white stripes en licht aangetaste hoekprofielen.
dan kunnen we later altijd nog met zwart of wit wat logo's "sponsors" toevoegen. Als srvn ergens een mooi sjabloom heeft liggen en de vereniging bevalt me nog steeds zodra ik ook mee ga doen aan races. Dan zal er vast wel over nagedacht worden