Geboortedatum: 17-11-1995
Spellen: Assetto Corsa, Rfactor 2 (reeds aangeschaft), Dirt Rally
Stuurwiel: Thrustmaster T500RS (begonnen met Logitech G27) op een Playseat WRC
Ervaring: Waar ik vroeger vaak Need for Speed speelde en de racespellen van Simbin, was er nadat Need for Speed toch iets teveel het arcade-pad in sloeg, niet echt veel meer aan en ben ik naast de Simbin serie meer de sim-racegames gaan spelen. Qua online ervaring heb ik tientallen keren keren meegedaan aan de online competities georganiseerd vanuit het Assetto Corsa topic op Tweakers. Rfactor2 nog niet echt veel gespeeld maar dat zal ik ook snel eigen worden.
Hoe ik hier terecht ben gekomen is via Maarten van Eldik. Voor hij lid werd, wees hij me al op het Youtube kanaal van SRVN en heb in die tijd steeds met veel interesse het kanaal gevolgd. Nadat Maarten me aandrong om toch een keer Rfactor 2 te kopen, om in plaats van alleen in Assetto Corsa tegen hem te racen, vond ik het ook maar eens tijd worden om hier bij SRVN lid te worden.
Wat betreft het competitief racen ben ik nog een beginneling, ik zie dat de lat hier erg hoog ligt, maar ik hoop hier snel veel te leren, zodat ik tezijnertijd ook lekker mee kan racen hier in de competities.
Ik hoop jullie allemaal snel te zien op het virtuele asfalt

Lennart van der Kamp