Ik zal mij even voorstellen: Mijn naam is Albert Woudstra ik ben 39 jaar en geboren en getogen in Leiden.
Sinds mijn tiende ben ik besmet met het race virus en kijk ik Formule 1. Ik was meteen gefascineerd door Ayrton Senna en heb nooit meer een race overgeslagen. Tussen 1995 en 2005 heb ik ook de GP van Belgie bezocht.
voor wat betreft simracen ben ik wel redelijk groen. Ooit begonnen op een keyboard van een commodore amiga met Grand Prix 1. Via een hoop PC race games, denk aan Lotus Esprit Turbo Challange en Indycar, uiteindelijk uitgekomen bij Forza op de xbox. Oftewel nooit met stuur gereden!
Via Roy van Ommen maakte ik kennis met SRVN en omdat er tegelijkertijd een mooie UGX playseat met G27 op marktplaats stond heb ik vorige week de sprong maar gewaagd en besloten om aan het serieuze werk te beginnen. Tot nu toe bevalt het simracen mij zeer, mede dankzij de vriendelijke en hulpvaardige leden op de server.
Voor wat betreft rondetijden heb ik nog een hoop ruimte voor verbetering, dus bij deze alvast mijn excuses als ik een keer in de weg rijd

In ieder geval alvast bedankt voor jullie gastvrijheid en adviezen, ik hoop hier nog lang veel raceplezier te beleven!
See you on Track,
Albert Woudstra