Ger Heuts schreef:
Eigenlijk wacht ik nu alleen nog op Bono Huis en Roy G(uiguerre?). Dan barst k accuut in tranen uit van pure nostalgie. Dan wil ik races rijden met Ivo en Pieter. Dan wil ik rijden tegen Gerrit Feenstra. Dan wil ik zowaar in de Megane kruipen. Dan wil ik zelfs liever nog in de SuperClio gaan rijden.
Dan wil hij met alle liefde samen met z'n broert op Zandvoort en Laguna Seca rijden, omdat dit TopCircuits zijn!
PPPPPPFFFFFFFTTTTTTTTTTT, nou vooruit dan maart, jij bent de laatste, laat dat ook op de baant zo zijn, zekers het eerste half jaar.
Ongeschreven regelt is dat Nieuwkomers, ook jonge ouwe nieuwkomers en ouwe ouwe nieuwkomers zich het eerste half jaar achteraan ophouden en elke inhaalactie afbreken, om zo de "gevestigde orde" van SRVN kans te gunnen op punten dan wel podiumt.
Het niet opvolgen van deze regelt wordt bestraft met een Ban, die tegen betaling van een Kratje Alfa direct wordt teniet gedaant..........
Uuuuhhhh, ohja, jij had jezelft voorgesteld, en daaro ging ik eigenlijkt op antwoorden, maar liet mezelft ffies gaan.
Haiho JR Weest Welkomt hiero.
Zie dat je je PC op orde hebt, dus ik kan je wellicht straks verwachten in de servert van de DRM?
Weer veel pleziert hiero, laat ook af en toe eens wat punten liggen.
Vaak zijn de races hiero zo kort dat 25 L meer dan voldoende is, dus je hoeft dat al niet meer te berekenen.
SYOT
Mot ik nog meer an de bak, dacht ik me eindelijkt wat te hebben opgewerkt naar voren, kent ik weer opnieuw beginnen.
Denk dat ik me maar opnieuw inschrijf onder een andere naam, dan kan ik tenminste in het Beginners Kampioenschap nog wat potten breken.
Is getekend: William325