Robin Tol

Plaats reactie
Robin Tol

Nou.. even voorstellen dan maar.

Naam: Robin Tol
Geboortedatum: 21-03-1973
Spellen: rFactor2
Stuurwiel: G27 met Fanatec ClubSport pedalen
Ervaring: Ik heb wel eens een paar keer online gereden..
Foto: http://www.rareendurance.nl/blog/about/ ik ben die grote, achterin... in het midden.

Waar zal ik eens beginnen... hmmmmm.... lang lang lang geleden ergens in het jaar kruik, ofzo, maakte ik kennis met de gebroeders Levasier. Die hadden een nieuwe hobby gevonden... simracen... of ik mee wilde doen. Tuurlijk want GP2, Gran Turismo en Need for Speed kende ik wel en gamen is gewoon gaaf. Ik had nog wel ergens een MS Sidewinder Wheel (gameport model) liggen. Dus wij ons ingeschreven bij Simracing.NL, beetje oefenen met alle hulpjes uit (ik geloof dat ik de eerste dagen niet eens 1 rondje zonder schade op de baan heb gereden)... en wij onze eerste race rijden op Mangy-Cours, na 90 minuten werd ik zowaar tweede, van het groepje nieuwelingen, op maar 10 rondjes achterstand.
De volgende race, een week of twee later, werd gewoon op een ander circuit gereden... :shock: bizar.. een compleet nieuwe baan. Begint het trainen weer van voor af aan.

Afijn, na weken/maanden/jaren oefenen en trainen werd ik langzaam beter.. van 10 rondjes achterstand ging het naar 9, 8, enz... tot ik eindelijk met maar 1 rondje achterstand een race uitreedt. Maar goed dat was wel een paar seizoenen later.

Uiteindelijk na een paar jaar in het middenveld te hebben gereden samen met Rinus Janssens, Albert Priem en Erwin Levasier het RARE endurace team opgericht (zie linkje hierboven). Waar ik een belangrijke bijdrage lever als BBQ Master aan het welzijn van het team. En zo af en toe een rondje op de baan rij.
Overigens, dat rijden gaat wel steeds iets beter. Laatst nog met het RARE endurance team een 24h race gereden op Le Mans (http://www.online-motorsport.com/news.php) waar we in de GTe klasse derde zijn geworden.

En nu gaan we hier de boel.,., euh.,. baan onveilig maken. :twisted:

:driving:

Robin Tol
Rudy van Buren
Racestuur: G27

Welkom ouwe reus!
Ger Peeters
Racestuur: Fanatec CSL Elite

welkom tot tuut tuut :driving: op de baan
Ger Heuts
Racestuur: Thrustmaster T300rs

Hallo Robin. Leuk verhaal. Je hebt al post van me gehad.
Robin Tol

Thnx mannen..
van Buren, krijg je eindelijk weer eens concurentie. :P

@Ger: Ik heb deze melding: "Dit bericht werd door de auteur verwijderd, voordat het kon worden bezorgd."
Heb na aanmelden niet meer in me berichten gekeken.
Ger Heuts

Vreemd. Ik stuur hem wel opnieuw via PM. Reuze benieuwd of je concurrentie bent voor Rudy van Buren. Het is saai voor hem aan het worden. Menig rijder heeft al een sneltoets in de chat ingesteld met "feli Rudy". Net als de dame van de Amstel Radler reclame blijft iedereen op die knop hameren.
Robin Tol

:) Thnx, het bericht is nu wel goed ontvangen.
Of ik concurentie voor Rudy ben zullen we zien. Met Race07 heb ik hem aardig het vuur aan de schenen weten te leggen.
Maar goed, als de nummer twee na de start Rudy vlak voor de eerste bocht een klein tikkie geeft zodat hij een beetje doorschiet hebben we allemaal een leuke race! ;)
René Hoogterp

Welkom Robin, have fun hier!
Twan Capellen
Racestuur: Thrustmater T500RS

Welkom bij SRVN.
Ger Heuts

Robin Tol schreef:Maar goed, als de nummer twee na de start Rudy vlak voor de eerste bocht een klein tikkie geeft zodat hij een beetje doorschiet hebben we allemaal een leuke race! ;)
Daar hebben we een heleboel geld voor bij elkaar gelegd en uiteindelijk deed iemand in geldnood het bij de DTM op Monza. Rudy was not very amused....
Niels Tieman

Welkom Robin. :)
Yoeri Gijsen
Racestuur: Logitech G29

Welkom, Robin. Goed je ook hier te zien.
Gerben Kelly
Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase

Tol! Ik heb je gemist :kiss_ani: :mrgreen:

Welkom :thumbs_up:
Richard Blokker
Racestuur: AccuForce V2

Mattttieee :kiss_ani:

:loser1:
Robin Tol

:thumbs_up: :thumbs_up: Thnx mannen! :thumbs_up: :thumbs_up:
Ik heb jou ook gemist hoor Gerben.
Jos van der Sterren