Vraag aan de SRVN Organisatie?
-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
Ik experimenteer mee, heb nog een coupon om 3 maanden te reactiveren liggen. Als je account hebt gehad krijg je met enige regelmaat aanbiedingen om alsjeblieft "herintreuder" te worden . Als ik goed time kan ik in vakantie naast zac testje in de stille uurtjes ook nog wat wat iracing racejes meepikken:-)
- Robert Bults
- Beheerder
- Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Het laatste ..Ger Heuts schreef:Weer een nieuwe feature op de site of ben ik nou gek geworden?
- Marc Vermeer
- Racestuur: Fanatec CSL DD
Als je met je muis boven het icoontje blijft hangen zie je dat dit staat voor een "ongelezen bericht". Dus weet je waar je gebleven bent met lezen vanaf de laatste keer.
- Ger Heuts
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
Ik weet het, ik blijf maar vloeken in de kerk, maar de laatste wedstrijd van het GT-kampioenschap valt samen met de finale van EK v**tbal 2012. "Onze helden" (pfffrrrtttttttttttttt) zijn weliswaar al lang naar huis, maar misschien zijn er GT-rijders die graag de finale willen zien. Door het uitwijken van de F1 race op Montreal wordt het moeilijk om nog uit te wijken, dat weet ik. Ik wilde het toch even melden.
-
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Ik zou zeggen, zet Langs de Lijn maar op tijdens het rijden
- Jeroen Cijsouw
Ik denk dat je de vraag verkeerd stelt... Heeft Spa-Francorchamps nog geen brief van SRVN gehad om het logo te veranderenGer Heuts schreef:Heeft SRVN nog geen brief gekregen van circuit Spa Francorchamps met het verzoek het logo aan te passen? Het lijkt er wel heel veel op....
- Yoeri Gijsen
- Racestuur: Logitech G29
Krijg nou wat! Ik ga direct aan de typemachine.
- René Hoogterp
Klopt, was ik al mee bezig, maar we kunnen het niet aanpassen nu, eigenlijk moet het complete Teams/rijders nu weg. Omdat we nu niet standaard 2 man per team hebben, kunnen we niet correct de teams/rijders aanpassen. Heb al de vraag uitstaan bij Robert, echter is hij nu lekker met vakantie
Goede middag Organisatie
2 vragen
zijn de datums al bekend van de nieuwe kampioenschappen?
(hopelijk zit er tussen de DTM en de 3.5 10 dagen ipv 4)
en hoeveel leden mogen er eigenlijk maximaal in 1 raceteam?
2 vragen
zijn de datums al bekend van de nieuwe kampioenschappen?
(hopelijk zit er tussen de DTM en de 3.5 10 dagen ipv 4)
en hoeveel leden mogen er eigenlijk maximaal in 1 raceteam?
- Lars Koldeweij
- Racestuur: CSW 2.5
Teams blijven weer 4. De Civic zal beginnen op 1 februari, de DTM op 5 en de 3.5 op 8.
Beste Organisatie,
is het ook mogelijk dat de DTM server opnieuw wordt ingesteld?
met een soort van roulette aan circuits van aankomend seizoen?
zo kunnen we alvast beetje baankennis op doen en samen trainen
is het ook mogelijk dat de DTM server opnieuw wordt ingesteld?
met een soort van roulette aan circuits van aankomend seizoen?
zo kunnen we alvast beetje baankennis op doen en samen trainen
- Giel de Haan
- Racestuur: bv Logitech G25
Heb wat banen van afgelopen seizoen in de lijst gezet. Om extra banen toe te voegen moet er een nieuwe mod gemaakt worden, dus ik gok dat je nog ongeveer 2 weken moet wachten.
Giel de Haan schreef:Heb wat banen van afgelopen seizoen in de lijst gezet. Om extra banen toe te voegen moet er een nieuwe mod gemaakt worden, dus ik gok dat je nog ongeveer 2 weken moet wachten.
thank you
-
Zie net weer een iRacing 6 uur van Interlagos, zijn er nog plannen om bij SRVN een 'echte' endurance race te gaan rijden?
- Jos van der Sterren
- Racestuur: Fanatec
Nou William we rijden al echte endurance races met Rfactor2 bij Vwec en Racedepartment.
Hier hebben we geen Iracing voor nodig.
Hier hebben we geen Iracing voor nodig.
- René Hoogterp
Ik denk dat William doelt op de plannen die we hadden gepresenteerd tijdens de Open TeamSpeak vergadering. Binnenkort hebben we een eerste meeting met collega-leagues om het Endurance verhaal naar een hoger plan te tillen.
Voor nu dus nog niet meer informatie, maar die volgt zodra wij dit ook kunnen melden!
Voor nu dus nog niet meer informatie, maar die volgt zodra wij dit ook kunnen melden!