[RF2] moet je voor online apart betalen

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

ik heb een vraag want misschien ga ik volgend jaar ook lid worden en die vraag is: moet je voor rfactor 2 apart voor de online betalen en wat is verstandiger om de lifetime of standard voor een jaar

Tijmen
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Bij de standaard versie zit een jaar online gratis rijden. Dat moet je vervolgens ieder jaar verlengen voor € 15,- per jaar. Je kunt inderdaad ook Lifetime kopen, dan hoef je nooit meer bij te betalen. Wat verstandig is durf ik niet voor je te bepalen.
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

de lifetime versie is bijna eens zo duur, heb voor 4 maanden geleden de kale versie mr 1 jaar updates, ik denk dat het voor mij een goede keuze is.

gr
Laatst gewijzigd door Anton Rebel op 28 dec 2014, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

bedankt voor de snelle reacties nu moet ik mijn ouders nog overhalen om mij rfactor2 te laten kopen en lid te worden
Laatst gewijzigd door Tijmen Berends op 28 dec 2014, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Vraag eerst eens na of je na vier jaar betaald te hebben, je het lifetime abo tegen gereduceerde prijs krijgt of niet (bijv. die 60 euro minus de bedragen die je al betaald hebt aan jaarlijkse abo's). Ik zou toch meteen voor het lifetime abo gaan. Als ouder zijnde weet ik, dat die liever één keer iets betalen dan ieder jaar opnieuw. Als ze voor SRVN én voor rF2 jaarlijks moeten betalen, dan roept dat waarschijnlijk vraagtekens op. SRVN rijdt de eerstkomende jaren zeker nog met rF2.
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

ja inderdaad, als je het zo bekijkt :D
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”