[rF2] Gas tijdens het remmen

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Robin de Jong

Dit is iets waar ik al een tijdje mee zit en het verklaart ook wel wat van de problemen die ik ondervind tijdens het rijden. Als ik mijn voet volledig van het pedaal af haal blijkt dat er toch nog gas gegeven wordt in het spel. Dit is vooral tijdens het remmen een probleem. Ik heb al geprobeerd om de waardes van de throttle sensitivity omhoog of omlaag te doen maar dat maakt geen verschil. Ik heb al wel gekeken om het internet, maar nog niets echt iets kunnen vinden. Ik ga nog wel even verder zoeken, maar mocht iemand een oplossing hebben hoor ik het graag. ;)

Hieronder 2 screenshots van het probleem, eerste is tijdens het remmen. De tweede als ik gewoon mijn gas los laat.

Jan Wim Ensing
Racestuur: Fanatec CSR Wheel

Autoblip?
Jos Friemann
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On

autoblip is alleen met schakelen
Roy van Ommen
Racestuur: Logitech G27

Ik heb dit ooit gehad en toen zat er wat vuil in de pedalen...

Als het aan je pedalen ligt, dan zou je met een deadzone op je gaspedaal dit kunnen uitsluiten..
Robin de Jong

Even aan toevoegen, bij de controls klopt het wel. Daar is min gewoon niks en als ik gas geef wordt het groen.
Ger Peeters
Racestuur: Fanatec CSL Elite

Lijkt inderdaad bijzonder veel op probleem dat ik met rempedaal vorige set had. Deadzone bij controles een beetje omhoog kan helpen maar ben je eel ook het eerste stukje van de beweging van pedaal kwijt. Lijkt me bij gas niet fijn. Als het inderdaad vuil in pedaal rondom potmeter is kan het ook steeds iets verslechteren had ik last van. Bij rem eerst met beetje deadzone beholpen maar na een tijdje kwam het issue iets hogere waarde terug. Openmaken en schoonmaken wil wel helpen. Voor g27 staat hier ergens een linkje op forum hoe te doen.
Niek Jacobs

Misschien de brake map die niet op 0 staat?
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”