Heren van de helpdesk!
Om de 64 bit versie te laten draaien lijkt het dat je iets moet veranderen met een bestand.
Nu begrijp ik het niet helemaal en wil de installatie niet om zeep helpen.
Heeft iemand een uitleg?
Tevens lijkt het dat de update niet helemaal werkt met de UI mod.
Groet Dave.
Rfactor2 op 64bit.
- Dave de Vos
- Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
-
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
De update werkt inderdaad niet met de UI-mod, daar is een nieuwe versie van uitgebracht die het wel zou moeten doen. Wat betreft rF2, standaard staat hij op 32-bits. Om dat te veranderen ga je naar rFactor 2/Core. Daar vind je nu vier .exe-bestanden, waarvan 2x rFactor2.exe en 2x rFactor 2 Dedicated.exe. Twee hebben de toevoeging 64-bit in de naam.
De rF2-launcher pakt die niet, maar alleen de rFactor2.exe en de standaard Dedicated. Je moet dus de versies waar 64-bits bij staat aanpassen qua titelnaam en 64 eruit halen. Wees slim en noem de standaard 32-bits o.i.d., dan kun je snel weer terugswitchen.
De rF2-launcher pakt die niet, maar alleen de rFactor2.exe en de standaard Dedicated. Je moet dus de versies waar 64-bits bij staat aanpassen qua titelnaam en 64 eruit halen. Wees slim en noem de standaard 32-bits o.i.d., dan kun je snel weer terugswitchen.
- Ger Heuts
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
Ik heb rF2 nog niet geïnstalleerd op mijn nieuwe pc. Kan ik nu rechtstreeks de 64-bit versie installeren, of staat er dan nog altijd een 32-bits versie op mijn pc en moet ik die alsnog handmatig "omzetten"? Als dat zo is, is dan de verwachting dat een van de komende builds wel volledig 64-bits is?
-
Nu nog handmatig. In de toekomst zal inderdaad 64-bits de standaard zijn, heeft Tim Wheatley gemeld op het ISI-forum.
- Martin Baltus
- Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO
effe testje gedaan met fps vergelijken maar bij mij staat hij contant op 60
ik heb sync uit staan...
is dat normaal?
ik heb sync uit staan...
is dat normaal?
- Pieter Brandsma
- Racestuur: Logitech G27
hallo hallo,
Ik heb zojuist de update naar de nieuwe build 798 uitgevoerd.
Hoe nu te handelen om op 64bit te gaan draaien? Of draait hij nu standaard op 64 bit?
Thxs
Ik heb zojuist de update naar de nieuwe build 798 uitgevoerd.
Hoe nu te handelen om op 64bit te gaan draaien? Of draait hij nu standaard op 64 bit?
Thxs
-
Daar staat hij vanaf nu standaard op, als je een 64-bits Windows gebruikt.