Hallo allemaal,
Naam: Dave de Vos
Geboortedatum: 06-04--1968
Spellen: F1 2010, 2011 en 2012, GTR 1, 2 en GTR Evolution, Gt legends, Race 07 in het verleden de TOCA reeks en natuurlijk Colin MCrae.
Stuurwiel: SRW-S1 gemonteerd op een logitech momo stuurhuis met zelf gemaakt adapter.
Ervaring: Rij nu ongeveer 15 jaar online met diverse spelen. Ben twee keer aangesloten geweest bij een online club maar door kinderen en andere verplichtingen niet erg actief.
Op dit moment nog niet in het bezit van Rfactor. Mijn vraag is ook heb ik Rfactor en Rfactor2 nodig om met jullie te kunnen rijden. Ik zit ook vol met vragen over dit spel maar ga eerst eens de Demo goed bekijken en proberen. Daarna zal ik wel wat vragen hebben hoe verder te gaan.
Verder hoop ik hier leuke en spannende races te rijden en nieuwe ervaring op te doen met Rfactor.
groet,
Dave.
Dave de Vos
- Dave de Vos
- Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
- René Hoogterp
Hallo Dave en welkom!
Wij rijden op dit moment kampioenschappen met rFactor 2, maar ook met Race07 (en dan enkele uitbreidingspakketten daarbij)
Voor de rest, vraag gerust, er zijn genoeg mensen die hier ergens wat van afweten
Wij rijden op dit moment kampioenschappen met rFactor 2, maar ook met Race07 (en dan enkele uitbreidingspakketten daarbij)
Voor de rest, vraag gerust, er zijn genoeg mensen die hier ergens wat van afweten

- Wilco Smit
- Racestuur: Logitech G27
Haiho.
Weest Welkomt hiero.
Idd, vragen staat vrij, en wij staan je graag bij met antwoord.
Hoop je snel op de baan te zien
Weest Welkomt hiero.
Idd, vragen staat vrij, en wij staan je graag bij met antwoord.
Hoop je snel op de baan te zien

-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
Hoi Dave,
kijk dat zijn de betere bouwjaren, durf ik wel te roepen. Je lijstje aan virtuele race achtergrond had zomaar mijn beschrijving kunnen zijn
.
Ik ben tijdje geleden bij BRO, voordat SRVN er was, begonnen met net even serieuzer racen dan vaak in public servers gebeurd. Als je hier de helft van het plezier dat ik hier regelmatig heb vindt, ga je nog heel vaak breed zitten grijnzen.
Welkom en tot ergens op een van de servers,
Grt Ger(2)
kijk dat zijn de betere bouwjaren, durf ik wel te roepen. Je lijstje aan virtuele race achtergrond had zomaar mijn beschrijving kunnen zijn

Ik ben tijdje geleden bij BRO, voordat SRVN er was, begonnen met net even serieuzer racen dan vaak in public servers gebeurd. Als je hier de helft van het plezier dat ik hier regelmatig heb vindt, ga je nog heel vaak breed zitten grijnzen.
Welkom en tot ergens op een van de servers,
Grt Ger(2)
- Dave de Vos
Heren,
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb Race07 weer op de pc staan en zie de server deze is met een password.
Indien ik toegang wil hebben om met jullie te kunnen rijden is het dan zo dat ik het lidmaatschap moet invullen en de 15 euro betaal zodat ik dan toegang heb tot alle voertuigen en track die jullie gebruiken?
Ik hoor het graag.
Dave.
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb Race07 weer op de pc staan en zie de server deze is met een password.
Indien ik toegang wil hebben om met jullie te kunnen rijden is het dan zo dat ik het lidmaatschap moet invullen en de 15 euro betaal zodat ik dan toegang heb tot alle voertuigen en track die jullie gebruiken?
Ik hoor het graag.
Dave.
- René Hoogterp
Hallo Dave,
Je kunt sowieso een maandje 'proeven' aan SRVN. Dan hoef je nog niet direct een lidmaatschap aan te schaffen
Ik zal vragen of Ger Heuts je een PM (Private Message) kan sturen met alle benodigde informatie!
Je kunt sowieso een maandje 'proeven' aan SRVN. Dan hoef je nog niet direct een lidmaatschap aan te schaffen

Ik zal vragen of Ger Heuts je een PM (Private Message) kan sturen met alle benodigde informatie!
- Dave de Vos
Rene,
Top, ik wacht het mailtje wel af.
Dave.
Top, ik wacht het mailtje wel af.
Dave.
- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Welkom Dave!
Veel plezier hier bij SRVN!
Veel plezier hier bij SRVN!
- Twan Capellen
- Racestuur: Thrustmater T500RS
Welkom 

- Jos van der Sterren
- Racestuur: Fanatec
Welkom Dave!Weer een 40+ erbij.Bijna het seniorenclubje compleet 

- Giel de Haan
- Racestuur: bv Logitech G25
Welkom!! Tot snel op het virtuele asfalt!!
- Dave de Vos
Bedankt alle reacties.
Via Ger ben ik erachter gekomen dat ik nog uitbreiding nodig voor Race07 namelijk STCC EN WTCC 2010 en natuurlijk de club uitbreiding.
Deze zal ik komend weekend eens zien te bemachtigen via Steam hopelijk kan ik daarna jullie treffen op de baan!
Groet,
Dave.
Via Ger ben ik erachter gekomen dat ik nog uitbreiding nodig voor Race07 namelijk STCC EN WTCC 2010 en natuurlijk de club uitbreiding.
Deze zal ik komend weekend eens zien te bemachtigen via Steam hopelijk kan ik daarna jullie treffen op de baan!
Groet,
Dave.
- Dave de Vos
Vandaag mijn eerste rondjes meegereden op de server.
Was een leuke ervaring ondanks een aantal contacten met medeweggebruikers.
Ik hoop dat het mij niet kwalijk wordt genomen.
Verder ga ik eens aan de gang om mijn paypal account weer aan de gang te krijgen zodat ik Rfactor2 maar eens ga kopen.
Ook het rijden met team speak was nieuw voor mij.
Ik ben er zeker van dat ik mijn tijdelijk lidmaatschap ga omzetten in een definitief lidmaatschap!
Groet,
Dave.
Was een leuke ervaring ondanks een aantal contacten met medeweggebruikers.
Ik hoop dat het mij niet kwalijk wordt genomen.
Verder ga ik eens aan de gang om mijn paypal account weer aan de gang te krijgen zodat ik Rfactor2 maar eens ga kopen.
Ook het rijden met team speak was nieuw voor mij.
Ik ben er zeker van dat ik mijn tijdelijk lidmaatschap ga omzetten in een definitief lidmaatschap!
Groet,
Dave.
- René Hoogterp
Altijd leuk om te horen! 

- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Mooi om te horen Dave!