Ik ben een nieuwe simracer en stel mij bij deze graag even voor.
Mijn naam is Robert. Ik ben 29 jaar en woon ergens in Noord-Brabant. Een paar weken geleden kocht ik impulsief een Logitech G27 stuursetje. Ik had daarvoor nooit echt serieus een sim gespeeld, maar ik had een aantal weken vrij en dus tijd genoeg om effe lekker te gamen.
Ik ben dus een noob met racesimulators (ok wacht, vroeger speelde ik wel heel veel GP2, maar dat telt volgens mij niet echt meer

In mijn onbekendheid met simulators ben ik op zoek gegaan en heb ik veel verschillende sims geprobeerd, zoals GT Legends, rFactor1, GTR1/2/evo, Race07 etc. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij rFactor2 die mij tot nu toe het best bevalt.
Reden dat ik mij bij SRVN heb aangemeld is omdat het mij leuk lijkt om met terugkerende spelers op een goede server te rijden. Ik ben erg competitief ingesteld en begin nu eindelijk op het punt te komen dat ik de meeste wagens wel een beetje op het asfalt kan houden hehe. Wellicht dat ik ook met kampioenschappen mee ga rijden, maar de focus ligt voor mij nu eerst op het lopen, daarna komt het rennen

Verder zijn mijn hobbies muziek (gitaar+zang), fitnessen, videobewerking, gamen, en ik hou van gadgets

Anyway, ik kijk ernaar uit binnenkort op een SRVN server te rijden, zie jullie daar.