Over die Race mee knop, heb ik al doorgegeven, maar de betreffende programmeur is er vandaag niet.
René Hoogterp schreef:Over de circuits: dat kan, maar eerlijk gezegd is het al zoveel werk om alle circuits te maken, dat ik niet elke variant erin ga doen. Als je in de server rijdt weet je wel welk circuit het is...![]()
Aangepast, moet nu beter werken.Sander Eefting schreef:Same here, en ook chromeGiel de Haan schreef:Heb het al een tijdje, maar begint nu echt te irriteren:
Als ik met mijn muis over kampioenschappen ga, en dan naar beneden ga, verdwijnt meteen het pull-down menuutje. Na een keer of 10 proberen lukt het meestal wel. Het lijkt overigens niet uit te maken met welke snelheid. Ik gebruik Chrome als browser.
Hebben hier meer mensen last van, of ben ik de enige?
Topnotch werk Robert!Robert Bults schreef:Aangepast, moet nu beter werken.Sander Eefting schreef:Same here, en ook chromeGiel de Haan schreef:Heb het al een tijdje, maar begint nu echt te irriteren:
Als ik met mijn muis over kampioenschappen ga, en dan naar beneden ga, verdwijnt meteen het pull-down menuutje. Na een keer of 10 proberen lukt het meestal wel. Het lijkt overigens niet uit te maken met welke snelheid. Ik gebruik Chrome als browser.
Hebben hier meer mensen last van, of ben ik de enige?
Hoe doe ik de serverlijst in mijn browser oproepen?srvn-organisatie schreef:Het was al een tijdje mogelijk, maar nu werkt het ook: de via je browser op te roepen serverlijst van rFactor 2. Deze serverlijst is exact hetzelfde als in je rF2, maar je hoeft er niet heel het spel voor op te starten. Zo kun je dus makkelijk zien of er iemand in de SRVN-servers zit of niet.