Geboortedatum: 02-05-1983
Spellen: rFactor / Rfactor 2 / Race 07 / GT5
Stuurwiel: G25 , Gaat al heel wat jaartjes mee , en werkt nog steeds super
Ervaring: WCS, BRO ,PWSR , ERS ,BSR ,Simracing.nl ,Simworld
Computer: i7 icm Msi 5840HD en 37inch samsung
Hobby: Karten ( wedstrijden ) Simracen , Fitness
Auto: Polo G40 1992 145pk 805 KG
Werk: Bleekemolen raceplanet te Amsterdam / Te Zandvoort
Waar begint simracen :
Zover ik me kan herinderen is dat begonnen met Toca race driver / DTM race driver, Dit waren mij eerste momenten
Dan komt GTR uit en toen is het online rijden een beetje begonnen , Simworld opende een bedrijf in haarlem en daar was ik veel tevinden , ook toen het verhuisde naar Denhaag..
Echter toen de crisis insloeg was ik genoodzaakt om me eigen setup samen te stellen , dit had ik al maar dat bestond uit een bureaustoel en simpel tafeltje

Ik heb zelf een playseat gemaakt gebasseerd op de VPP , Kuipstoel er op , G25 vast gezet , Tripplehead to go Digi , en je setup is klaar
Hoe het was Hoe het nu is Ik heb al bij verschillende League,s gezeten , maar of deze bestaat niet meer , of de gezelligheid is ver te zoeken
SRVN ken ik via de FB van Marcel dekker , ik zag wat screenshots voorbij komen , en zo is het balletje gaan rollen
Zie ook wat bekenden namen staan zoals Jos frieman

Ook heb ik al wat filmpjes bekeken van SRVN op youtube en moet zeggen dat ziet er leuk uit.
Leuk start veld , mooi commetaar ,dus dat bevalt me wel
Ik ga nu in de laten uurtjes ff wat info zoeken , en regelement lezen , en dan gaan jullie zeker van me horen ..
Met vriendelijke groet
Melvin tuijn