[ORG] Servers down

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gesloten
René van Noort

Alle servers zijn weer down. Al de hele dag. Komt dit door testen, nieuwigheid, onderhoud of iets dergelijks? Het valt me op dat dit de laatste tijd erg vaak het geval is. Als het nieuwigheid is of er moeten nog tests gedraaid worden oid, dan kan ik daar begrip voor opbrengen. Verder valt me op (maar dat kan ook toeval zijn) dat er pas wat gebeurt als iemand er een bericht over post. Ik snap natuurlijk best dat niet iemand de hele dag de servers in de gaten zit te houden, dus bij deze het bericht dat de servers down zijn. :) :)
Ik wil hier absoluut geen drama van maken maar in de BRO tijd heb ik dit niet meegemaakt. En als je meer dan gemiddeld training nodig hebt zoals ik, wordt dit wel eens vervelend.
Tiemen Bo

Der waren inderdaad updates gedaan. Onze server beheerders moeten dan wel weer ff netjes de rFactor en TS servers aanknallen. Ik heb nu een bureaublad ingesteld met een bericht erop om de servers weer aan te zetten na een update.
René van Noort

Nou, mooier kan het weer niet Tiemen. Tnx.
Gesloten

Terug naar “SRVN”