[rF2] Systeem gezocht!

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Robbie Bouchoms schreef:en wat voor een video kaart, want ik zie van 1 GB van 50 tot 400 euro :S
Benchmarks opzoeken en daarbij je budget meenemen.

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Ik heb zelf de HD 6950 van Sapphire. Nu te krijgen voor onder de 200 euro. Ik zou daar minimaal beginnen, of een GTX 560 van Nvidia.
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Moederbord: Micro-star international co.,ltd
CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @2.66GHz
Geheugen: DDR2 2Gb
NVIDIA GeForce 8600 GS 256Mb
LCD TV 32" 1176x664

Is hij te updaten of wordt het een nieuwe?
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Dat zal goedkoper worden als je een volledig nieuw systeem koopt, anders blijf je maar aan t upgraden.
Zelf wel een tijd gedaan maar naar verloop van tijd had ik 500 euro uitgegeven aan updates en was de pc nog net helemaal geweldig. Toen een systeem samen laten stellen door een vriend van me.
Totaal was 700 euro, kan ik de komende jaren wel even mee vooruit (dit heb ik in december 2010 gedaan).
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Je processor zou het net moeten redden. De rest niet denk ik :|
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Ik weet genoeg.
Thxs boys.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ik weet bij God niet waar ik dit zou moeten posten, dus op goed geluk drop ik het hier.
Ik neem aan dat rF2 inmiddels voorziet in de mods waarmee in principe op de zondagavond gereden wordt (F1 en 370Z of zoiets?). Maar is ook bekend wie daarin gaan rijden? Er zal wel van tevoren een inschrijftopic komen, maar ik weet niet of er genoeg leden zijn die rF2 hebben en een kampioenschap willen rijden met die betreffende mod.
Stel, er zijn nu 25 leden die rF2 hebben en "slechts" 15 daarvan willen de 370Z in competitieverband rijden , is het dan niet beter 2012-2 met aan andere mod te rijden? Ik heb geen rF2, koop het uiteraard wel zodra het officieel uitkomt, maar weet niet of mijn huidige configuratie dat gaat trekken (775 moederbord ASUS PN5-D, dualcore E8400 op 3Ghz, AMD HD 6870 en 8GB DDR2 800Mhz geheugen).
Voor alle duidelijkheid: ik heb NIETS TEGEN rF2, maar ik zou het zonde vinden als er een kampioenschap van start zou gaan met 12 inschrijvingen.
Sander Eefting

Ger Heuts schreef:Ik weet bij God niet waar ik dit zou moeten posten, dus op goed geluk drop ik het hier.
Ik neem aan dat rF2 inmiddels voorziet in de mods waarmee in principe op de zondagavond gereden wordt (F1 en 370Z of zoiets?). Maar is ook bekend wie daarin gaan rijden? Er zal wel van tevoren een inschrijftopic komen, maar ik weet niet of er genoeg leden zijn die rF2 hebben en een kampioenschap willen rijden met die betreffende mod.
Stel, er zijn nu 25 leden die rF2 hebben en "slechts" 15 daarvan willen de 370Z in competitieverband rijden , is het dan niet beter 2012-2 met aan andere mod te rijden? Ik heb geen rF2, koop het uiteraard wel zodra het officieel uitkomt, maar weet niet of mijn huidige configuratie dat gaat trekken (775 moederbord ASUS PN5-D, dualcore E8400 op 3Ghz, AMD HD 6870 en 8GB DDR2 800Mhz geheugen).
Voor alle duidelijkheid: ik heb NIETS TEGEN rF2, maar ik zou het zonde vinden als er een kampioenschap van start zou gaan met 12 inschrijvingen.
Je systeem zou geen probleem moeten zijn om rf2 te kunnen draaien ( weet niet of high settings kan of niet)
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Je systeem kan rFactor prima aan. Het inschrijftopic gaat er zeker komen, dat heeft echter meer zin als we zeker weten wat we gaan rijden. Dat wordt tijdens de ZAC bekend.
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Ger Heuts schreef:775 moederbord ASUS PN5-D, dualcore E8400 op 3Ghz, AMD HD 6870 en 8GB DDR2 800Mhz geheugen.
Pff, je steekt andere gewoon de ogen uit met dat systeem ;)

Daar kun jij rF2 makkelijk mee draaien, en ook wel op vrij hoge settings.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Tiemen Bos schreef:Je systeem kan rFactor prima aan. Het inschrijftopic gaat er zeker komen, dat heeft echter meer zin als we zeker weten wat we gaan rijden. Dat wordt tijdens de ZAC bekend.
We kunnen wel vast meedelen dat het een open wheeler en een GT-achtige worden
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Fijn om te lezen dat mijn pc rF2 moet aankunnen. Wat ik echter beoogde te zeggen, is of er op tijd gevraagd gaat worden of er genoeg mensen zich inschrijven voor de beoogde kampioenschappen. Je kunt wel perse een kampioenschap met rF2 willen, maar als dat maar matig gevuld is, dan is het in feite ook zonde om daar toch mee van start te gaan. Gelukkig zit ik zelf in de positie dat ik geen beslissingen hoef te nemen en alleen wat meningen hier kan ventileren. Ik zie wel wat we voorgeschoteld krijgen, maar het is uiteraard altijd beter vooraf de verschillende mogelijke problemen besproken te hebben.
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”