Pagina 1 van 1
[rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 12 feb 2012, 17:49
door Jesse Doornbus
Wat is het handigste: Rfactor 2+levenslang online toegang
of per keer (jaar) betalen voor online?
Edit: en kun je ook met ideal betalen?
Re: rfactor 2
Geplaatst: 12 feb 2012, 17:54
door Robbie Bouchoms
Ik zou gewoon voor levenslang gaan, ik denk dat dat wat goedkoper is.
En nee je kunt niet met Ideal betalen, alleen met paypal en creditcard.
Re: rfactor 2
Geplaatst: 12 feb 2012, 17:58
door Yoeri Gijsen
Robbie Bouchoms schreef:Ik zou gewoon voor levenslang gaan, ik denk dat dat wat goedkoper is.
En nee je kunt niet met Ideal betalen, alleen met paypal en creditcard.
Ligt eraan hoe lang je het wilt spelen. Ik geloof dat je vanaf een jaar of 3 a 4 quite speelt. Daarvóór is jaarlijks betalen goedkoper.
Re: rfactor 2 licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 12 feb 2012, 17:59
door Jan Wim Ensing
Dat is een afweging die je zelf moet maken. Ik heb hem gelijk afgekocht, want zoveel is €65,- niet. Helemaal als je kijkt naar bijvoorbeeld de F1-serie, die ieder jaar uitkomt á €60,-.
Re: rfactor 2 licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 13 feb 2012, 09:50
door René Hoogterp
Ik heb ook een Lifetime gekocht, denk dat we wel wat jaartjes ermee gaan doen uiteindelijk

En dan nog... Het verschil is verwaarloosbaar

Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 14 mar 2016, 15:49
door Toine de Jong
maar is er in content verschil? aangezien de game nu al wat ouder is dus mogelijk halen we de 4 jaar niet eens meer met rf2
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 14 mar 2016, 17:02
door Ruben Correa Alves
De 4 jaar hebben de heren in bovenstaande posts al gehaald, aangezien dit topic uit 2012 komt.

Of je daar nu nog 4 jaar aan vast kan plakken weet ik niet. Reiza werkt aan een sim voor 2017 (niet Automobilista) en tegen 2020 zal ISI vast wel het een en ander in de planning hebben staan.
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 14 mar 2016, 17:51
door Toine de Jong
maaaaaaaaar is er verschil in content tussen lifetime of yearly?
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 14 mar 2016, 17:53
door William Geuze
Licensing staat volledig los van content.
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 03 mei 2016, 23:14
door Marcel Offermans
Toine de Jong schreef:maaaaaaaaar is er verschil in content tussen lifetime of yearly?
Zoals William al zegt, er is geen enkel verschil in content. Sterker nog, alle content is speelbaar zelfs als je geen lifetime of yearly subscription hebt, alleen kun je dat niet on-line racen.
Vrij recent heeft ISI aangekondigd dat ze wel met een nieuwe titel bezig zijn, maar dat dat "not rFactor 3" is. Daar kun je natuurlijk allerlei interpretaties aan geven (en ik ga er zeker niet over speculeren) maar de kans dat er volgend jaar een rFactor 3 uitkomt lijkt me gezien die uitspraak vrij klein.
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 03 mei 2016, 23:44
door Martin Baltus
met de steam versie op komst willen ze iedereen naar lifetime hebben dus ik zou die nemen
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 04 mei 2016, 13:48
door Jan Wim Ensing
Dat geldt alleen voor mensen die nu een niet-Steamversie hebben. Het heeft te maken met het feit dat het overzetten van je jaarlijkse abonnement van een niet-Steam naar Steam niet gaat. Maar dat is dus geen enkel probleem voor mensen die rFactor 2 nu gaan aanschaffen, die kunnen gerust een jaarlijks abonnement nemen op Steam.
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 04 mei 2016, 18:04
door Ger Heuts
Marcel Offermans schreef:maar de kans dat er volgend jaar een rFactor 3 uitkomt lijkt me gezien die uitspraak vrij klein.
Dit doet mij weer herinneren aan het jarenlange wachten op rF2. Ik had speciaal een nieuwe game pc aangeschaft die intussen achterhaald was toen rF2 eindelijk uitkwam.
Re: [rF2] licentie - levenslang of per jaar?
Geplaatst: 04 mei 2016, 23:32
door Marcel Offermans
Ger Heuts schreef:Dit doet mij weer herinneren aan het jarenlange wachten op rF2. Ik had speciaal een nieuwe game pc aangeschaft die intussen achterhaald was toen rF2 eindelijk uitkwam.
Die periode kan ik mij ook nog goed herinneren. Op een gegeven moment werden er wat nieuwe features bekend gemaakt en begon de community volop te speculeren over systeemupgrades. Nu moet je nooit "alvast" nieuwe hardware kopen voor iets wat nog niet uit is heb ik geleerd, want dan is het inderdaad al weer achterhaald tegen de tijd dat het zo ver is, dus daar geef ik je helemaal gelijk in.
Dus om het anders te formuleren: "ik zou mijn adem niet inhouden tot rFactor 3 uitkomt"
