03-10-2021 - NOLA Motorsports Park - Bijzonder Race Reglement

Gesloten
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Bijzonder race reglement

03-10-2021 - NOLA Motorsports Park
Aanvullend op ARR 5.1.2 (baangrenzen tijdens de kwalificatie) geldt het volgende:
Het is niet toegestaan het gedeelte tussen bocht 1 en 5 af te snijden, ook niet tijdens de outlap om tijd te winnen.

Afbeelding

Overtreding tijdens de kwalificatie wordt bestraft met een middel straf in de race binnen het evenement die start volgens de kwalificatieuitslag.
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Tevens de exit vanuit T14, zie daar ook nog wel eens wat mensen een aanloopje nemen voor meer snelheid over start-finish?
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Rene Vos schreef: 30 sep 2021, 10:10 Tevens de exit vanuit T14, zie daar ook nog wel eens wat mensen een aanloopje nemen voor meer snelheid over start-finish?
Dat is al ondervangen in het ARR, dus ik zou het niet doen ;)
Ik sluit niet uit dat er op achteraf op gecontroleerd wordt.

5.1.2
Bij een overtreding (van baangrenzen) in de snelste kwalificatieronde zal een tijdstraf worden toegepast bij de race in dat evenement die start volgens de kwalificatie uitslag. Hierin wordt gekeken naar de snelste kwalificatieronde en mogelijk de laatste sector van de ronde voor de snelste ronde.
Na afloop van een kwalificatie kan er gecontroleerd worden op het naleven van de baangrenzen. Een overtreding wordt bestraft met een middel straf in de race binnen het evenement die start volgens de kwalificatie uitslag.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

welke pitingang moet gebruikt worden? ik dacht die in T14, maar plaatje hierboven geeft aan T13.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Twan Capellen schreef: 03 okt 2021, 14:52 welke pitingang moet gebruikt worden? ik dacht die in T14, maar plaatje hierboven geeft aan T13.
Het plaatje is alleen ter verduidelijking van het afsnijden tussen T1 en T5. Pitentry is zoals je gewend bent.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-III”