Problemen met server NK GT3 (CMP Files)

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Glenn Rompelberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mei 2020, 16:45

Goedenavond heren,

Vanavond geprobeerd met hulp van Tom Klaver en Rob Smit, om in te kunnen loggen in de NK GT3 server, na aanschaf van het GT3 Pack.

Helaas kreeg ik al snel een foutmelding: Error trying to install MOD. Try manual installation.

Hier een link van iemand met exact hetzelfde probleem... Alleen staat er geen oplossing meer onder! : https://forum.studio-397.com/index.php? ... les.62511/

Blijkt ook uit mijn packages dat de CMP files missen van de nieuwe GT3 wagens.

Rijders met eerder aangeschafte GT3 Packs kunnen wél rijden... Maar ik niet. Kunnen oudere GT3 versies wél rijden, en nieuwere niet door de versie van de server?

Mvg,

Glenn Rompelberg
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Er is een update geweest van rF2, de servers zijn hierop over. Heb je de laatste update al binnen? Of misschien probeerde je het toen de server nog niet was aangepast, maar jouw versie wel?
Joost van der Stoep
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 sep 2011, 08:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Balkbrug

Ik had hetzelfde probleem, er mist ergens een file. Wanneer je inlogt op de 2021-1 server, wordt alles wel gedownload. Daarna kan je inloggen op de NK GT3 server. Voor die 2021-1 server heb je dan wel weer het oude 2020 wachtwoord nodig, maar daar kunnen je teamgenoten je vast mee helpen
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

En als je niet op de 2021 server komt dan kan het zijn dat je de Ferrari gt3 evo niet hebt gekocht. Die hadden we vorige jaar niet maar moet je dit jaar wel kopen
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”